obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
webspace van ziggo uploaden lukt niet meer.
picasso2
Na jaren lang met zeer tevredenheid gebruik gemaakt te hebben van de webspace van ziggo, kan ik nu al maanden niet meer bij mijn werkmappen komen, dus niet meer uploaden.
Verschillende keren gebeld, maar ze zeggen dat dit buiten hun omgaat. Wie kan mij helpen?
 
Black Tiger

Quote

maar ze zeggen dat dit buiten hun omgaat. Wie kan mij helpen?

Heh? Dit begrijp ik even niet goed. Ziggo geeft de gebruiker webspace maar als je daar vragen over hebt zeggen ze dat het buiten hun om gaat? Vreemd, maar misschien begrijp ik iets verkeerd.

Ik neem aan dat je voorheen met FTP naar je werkmappen deed uploaden? Wat werkt er precies niet als je dat nu probeert en/of welke foutmelding krijg je?
Greetings, Black Tiger
 
picasso2
Bedankt voor de reactie. Ik ga naar de webspace van Ziggo. Ga naar publiek, en normaal kan ik dan in mijn werkmappen komen om ze te uploaden. Nu krijg ik alleen een overzicht van mijn mappen.
 
Black Tiger
Dus je ziet wel de mappen, maar je kunt er niet op klikken om ze te openen of als je er op klikt gebeurt er niets. Begrijp ik dat goed?

Gebruik je wel een FTP programma hiervoor? Welk FTP programma gebruik je?
Greetings, Black Tiger
 
picasso2
Als ik op de mappen klik, krijg ik de webpagina te zien. Die kan iedereen zien. Volgens mij gebruik ik geen FTP programma. Het is jaren zo goed gegaan.
 
Black Tiger
Ik begrijp hem niet helemaal.
Om bij de Webspace van Ziggo te komen moet je een programma hebben zoals FTP ofzo.

Wat gebruik jij dan? Windows verkenner ofzo?
Kun je misschien een screenshot maken?
Greetings, Black Tiger
 
picasso2
Ik log in bij mijn ziggo. Onder mijn instellingen naar email, dan email adressen beheren, en dan naar webspace via gebruikersnaam
picasso2 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
kobus1960
Ik gebruik FileZilla, is gratis.
Dit progje kan het File Transfer Protocol WebDav aan.
Dat is waar Ziggo tegenwoordig mee werkt in webspace.
 
Black Tiger
Yep, je kunt het beter doen met FTP. Bijv. Filezilla zoals Kobus zegt, dat is gratis.

Dat werkt tenminste altijd.
Greetings, Black Tiger
 
picasso2
Dat ga ik maar eens proberen.
Hartelijk dank voor de reactie's.

Groetjes Picasso
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'webspace van ziggo uploaden lukt niet meer.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Advertentie