obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo tv app werkt niet
barutje
De telefoons/tablets hebben verbinding met internet (via wifi). Ik log in via myziggo account. Geen probleem. Als ik via het web inlog op myziggo kan ik mijn klant gegevens inzien. Daar staan alle diensten/producten ook aan
De app werkt op zich goed. Echter als ik TV wil kijken krijg ik de boodschap "TV kijken niet mogelijk" "TV kijken is alleen beschikbaar voor abonnees met TV én internet van Ziggo"
Volgens mij heb ik dat

Ik heb via de diagonse gekeken; "Verbonden met Ziggo netwerk"Ok, Ingelogd met mijn Ziggo account" Ok, "TV én internet of een Alles-in-1 abonnement van ziggo"kruisje, Snelheid van verbinding" Ok,

Vandaag meer dan een 1/2 uur met een dame van Ziggo aan de lijn gezeten, helaas zonder resultaat. Ik moest maar wachten en over een tijdje weer proberen. Nee het was geen administratieve fout.

Als ik eerlijk mag zijn klinkt dit wel als een administratieve fout ergens. Maar waar en hoe kan ik dit verhelpen.

Wie kan mij hierin helpen? Ik zal vast niet de enige zijn met dit probleem.

Mvg,

bart
 
mesa57
Een administratieve fout kan alleen door Ziggo opgelost worden.
Op het andere forum hebben tot nu toe 4 andere gebruikers hetzelfde probleem gepost.
 
Zippo
Heb je een wachtwoord met gekke tekens (leestekens, underscores, spaties e.d.) verander dan eens van wachtwoord en gebruik alleen (hoofd)letters en cijfers.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
En probeer eens 13 tekens, heb ik ooit eens ergens gelezen.
Reden weet ik niet meer, maar dat aantal tekens heeft me al
vaker geholpen.
 
michelkalf
Hey Barutje zelfde probleem hier heb geen zin in een hard reset van mijn ipad3. Android en Ipad2 geen probleem?
 
kobus1960
Android 4.4.2 geen probleem hier.
 
michelkalf
Heb toch maar een volledige reset uitgevoerd naar de fabrieksinstellingen, even wat werk maar het werkt nu weer?
Gewijzigd door michelkalf op 11-09-2014 15:21
 
kobus1960
Oke, bedankt voor de terugkoppeling.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo tv app werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Advertentie