obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
Asus RT-AC66U achter Cisco EPC3928
Kuiken1991
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn installatie.

De verbinding tot internet valt constant weg achter mijn Asus RT-AC66U router (bedraad en draadloos).
Als ik rechtstreeks op de Cisco EPC3928 ga met kabel heb ik geen enkel probleem.

Dit is zeer storend. aangezien alles achter de Asus router zit.
Heb de nieuwste Firmwares geinstalleerd op beide en heb ze al vaker gereset, alleen dit helpt niet.
Kabel van Cisco naar Asus is niks mis mee.

Hoop dat iemand kan helpen.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,
B. Kuiper
 
Kuiken1991
Ja bij beide apparaten staat de Wifi ingeschakeld.

De Asus is voor achter in huis en de Cisco is voor voor in huis.

Ik heb iOS dus dat gaat niet lukken.

Mijn iPhone wil trouwens ook geen verbinding maken met de Cisco, iPad en laptops geen problemen.
 
Kuiken1991
Oke, zal dat zo proberen.

Maar hoe komt het dan dat het bedraad ook wegvalt?

Mijn pc op kabel vanaf de Asus valt ook weg.
 
Kuiken1991
Mijn pc heeft geen Wifi alleen bedraad.
Rest van de apparaten is draadloos.

Het stappenplan ben ik al doorgelopen inderdaad, enkel mijn Asus krijg geen static WAN ip toegewezen en de pre assigned DHCP ip adress reset gewoon weer ofzoiets..
Staan alleen Dynamic ip's in de lijst van de pre assigned scherm.

Heb al meerdere keren het MAC adress van mijn Asus ingevoerd en daarna een ip adress in de juist range en op add geklikt.
Maar dat geheel zonder resultaat.
 
mesa57
Het WAN static adres is ook niet perse nodig, alleen als je portforwards wil instellen. Voor de internet verbinding hoeft de asus niet perse een WAN static adres te krijgen.
Het is wel een bekend probleem dat een ingesteld WAN static adres is de Cisco verloren gaat NA een reset.
Dat doet me dus vermoeden dat het de Cisco is die aan het resetten is !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Asus RT-AC66U achter Cisco EPC3928', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Advertentie