obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Netwerk aanmaken (draadloos printen etc)
zigki
Hallo Allemaal,

Draadloos internetten werkt prima, maar ik wil via mijn Ubee graag ook draadloos kunnen printen. De printer maakt wel draadloos verbinding met de Router/modem evenals mijn laptop(s). Maar het lijkt erop dat alles wat verbinding maakt met de Ubee afgeschermd wordt van alle andere apparaten. Als ik het netwerk bekijk op mijn laptop zie ik ook geen andere apparaten weergeven. Dus mijn telefoon, printer, tablet zijn niet zichtbaar terwijl deze wel gebruik maken van hetzelfde (WiFi)netwerk.

Waarschijnlijk moet ik iets aanpassen in de modem/router, weet iemand hoe dit moet?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Zigki
Gewijzigd door zigki op 08-10-2014 10:54
 
mesa57
Raar. Maar probeer de firewall eens uit te zetten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netwerk aanmaken (draadloos printen etc)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
pdf printen in webmail Instellingen software : 3 14-12-2018
VodafoneZiggo test ‘netwerk van de toekomst’ Ziggo nieuws : 1 22-08-2018
LTE-M-netwerk Vodafone nu live Ziggo nieuws : 1 29-06-2018
Onbekende aansluiting op mijn netwerk Computer vragen : 11 12-11-2017
Advertentie