obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Wifi erg traag en hulp gevraagd.
MeneerOranje
Normaal gesproken konden wij op 2 tablets tegelijk filmpjes kijken, maar sinds dinsdag gaat dat erg traag.

Youtube filmpjes die bijvoorbeeld om de 10 seconden moet laden etc.

Heb al 4x me Ubee EVW3200 gereset wat niet heeft geholpen.
Afgelopen maandag nacht heeft ziggo ook onderhoud uitgevoerd hier in de buurt.

Volgende probleem is dat ik me gebruikersnaam en wachtwoord heb verandert en niet meer weet. Iemand die weet hoe ik daar achter kan komen???
Gewijzigd door MeneerOranje op 12-10-2014 22:20
 
mesa57
Reset knopje achterop >10 sec indrukken voor het herstellen van de fabrieksinstellingen.
 
MeneerOranje
Sinds gisteren is wifi weer zoals het was Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wifi erg traag en hulp gevraagd.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie