obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo bedankt voor het DVD hoesje, maar eh waar bent u mee bezig?
Zippo
Al een paar dagen lag me de dvd hoes met mijn eigen achternaam me aan te staren.
Een actie van Ziggo zo was al wel duidelijk gezien het het logo van Ziggo dat er op prijkte.

De avonturen van ...achternaam...
Zou dit reclame zijn voor een antivirus programma? Ik herinnerde me een filmpje waarin het leek alsof criminelen alles over je wisten. Zou het zoiets zijn?

Ik had echter geen zin een dvd in de laptop te steken, je weet maar nooit wat voor rotzooi er stiekum mee geïnstalleerd wordt. Daar had Sony in het verleden nog wel eens een handje van.

Maar ja het gezeur hier in huis dat dat ding opgeruimd moest worden deed me besluiten om de dvd hoes toch maar eens open te maken.

Er zat geen dvd in. Angry Pleitte dacht ik. Maar na iets aandachtiger kijken ontdekte ik een stickertje met: "Geen DVD's meer nodig met zoveel films en sieries bij TV Extra".

Een glimlach kon ik niet onderdrukken.Smile Ze hadden me tuk bij Ziggo.

Leuke actie Ziggo alleen jammer dat jullie zoveel geld verspillen. Er is geen Twentenaar in Cogas gebied die het in zijn hoofd haalt nu nog nieuwe diensten bij Ziggo af te sluiten en dat zijn er tienduizenden! Door de verkoop van de kabel door Cogas aan Caiway verdwijnt Ziggo begin volgend jaar. Frown

Bedankt dan maar voor het DVD hoesje, die kan ik nog wel gebruiken.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Zippo
P.s. ik zal hem insturen naar marketing blunder van het jaar.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Hahahah ja da's een goeie! Grin

Wel jammer dat Ziggo daar verdwijnt.
Greetings, Black Tiger
 
Zippo
Marketing blunder 2: Ziggo gaat Ajax sponsoren. Zie het nieuwsbericht, Ziggo nieuwe hoofdsponsor Ajax
Er zijn een hoop berichten te vinden op verschillende media van fans van andere voetbalclubs dan Ajax. Vooral Feyenoord en PSV supporters laten zich horen. Sommigen gaan zelfs zo ver dat ze hun abonnement bij Ziggo willen opzeggen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Hahahaha, tja.... of het nu Ajax of Fijenoord of PSV is, ze lopen dan altijd het risico op klantenverlies. Don't mess with the footballfans. Grin
Greetings, Black Tiger
 
BMP
Ach krijgen ze er weer wat Ajax fans bij Cool
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo bedankt voor het DVD hoesje, maar eh waar bent u mee bezig?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Advertentie