Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
iTV-540
|
|
berrie |
Geplaatst op 11-12-2014 18:02
|
Activiteit » Zwolle » 8013AG » Alles-in-1 Extra » Horizon » Linksys EA6200 » TV Extra Berichten: 3 Lid sinds: 11-12-2014 |
Deze foutmelding iTV-540 kreeg ik bij de installatie van de Samsung SMT-C7140. Helpdesk Ziggo kon mij niet helpen en adviseerde nog een keer terug te bellen. Pff, Interactieve TV mogelijkheden kan ik dus niet gebruiken. Ik lees intussen dat deze foutmelding meer voorkomt maar een adequate oplossing heb ik nog niet gezien. Wie weet raad? |
|
|
almodovaris |
Geplaatst op 14-12-2014 02:25
|
Expert » Zwolle » 8014NL » Alles-in-1 Extra » Ubee EVW320B WiFi » Asus RT-N16 met DD-WRT KingKong » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 126 Lid sinds: 10-03-2007 |
Naar fabrieksinstellingen terugzetten. Indien software upgrade wordt aangeboden, niet weigeren. Nieuwe frequentie is 474 (of 474000). |
|
|
berrie |
Geplaatst op 14-12-2014 09:42
|
Activiteit » Zwolle » 8013AG » Alles-in-1 Extra » Horizon » Linksys EA6200 » TV Extra Berichten: 3 Lid sinds: 11-12-2014 |
Hallo, Bedankt voor je reactie. Echter, mbv Ziggo helpdesk heb ik al de fabrieksinstellingen teruggezet en alles opnieuw geïnstalleerd. De nieuwste update is geïnstalleerd en de nieuwe frequenties zijn ingevoerd. Ziggo heeft probleem doorgegeven aan de 2e lijn. Ik wacht hun reactie ook af. Helaas nog steeds de foutmelding. |
|
|
tjepman |
Geplaatst op 06-02-2015 11:09
|
Activiteit » Sneek » 8608 XH Berichten: 2 Lid sinds: 06-02-2015 |
Heb je al eens geprobeerd de stroomstekker er uit te trekken, 10 seconden er uit te laten en dan weer in te steken? Dat wil wel eens helpen. had nl hetzelfde probleem... Suc6. |
|
|
berrie |
Geplaatst op 06-02-2015 11:15
|
Activiteit » Zwolle » 8013AG » Alles-in-1 Extra » Horizon » Linksys EA6200 » TV Extra Berichten: 3 Lid sinds: 11-12-2014 |
Hallo, Bedankt voor je reactie. Mijn excuses, probleem is in dec al opgelost door 2e lijn helpdesk Ziggo. |
|
|
tjepman |
Geplaatst op 19-02-2015 12:05
|
Activiteit » Sneek » 8608 XH Berichten: 2 Lid sinds: 06-02-2015 |
... |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'iTV-540', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie