obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
contact ziggo blijkt onmogelijk?
dlhanon
ik kom thuis en doe mijn tv aan > E52 > alles geprobeert maar niets lukt en nu na 4 uur pogingen in contact te komen met ziggo ( via 1200 > via de betaalde telephone nummer) uuren hangen hier op telephone kan toch niet in contact komen... huuuulllllpppp!!!!!!
heeft iemand een ander telefoon nummer voor mij ?
 
dlhanon
Helaas heb ik geen twitter... nooit gebruikt (ik heb enkel een huis telephone) is er een manier om in contact te komen >? Zo werd mijn kerstdag verpest (dit jaar zijn allebei mijn kinderen niet hier > enkel komen ze terug in Maastricht op de tweede kerstdag) en ik heb geen enkel familie hier > wat is het vreselijk still hier > ben hart patient en de stress hiervan > vreselijk > ben met ziggo gegaan want bij ander providers (via telefoon lijn) ging het altijd mis op de feest dagen > enige hulp u kan aanbieden is welkom... mijn email is dlhanonymous@yahoo.com Blush
 
dlhanon
ik heb de stappen via de probleem oplosser gevolgt > heeft niet geholpen. De enigste wat is gebeurt vandag is dat mijn extension cord (de stopcontact zit vlak boven de rug van mijn bankstel) is uit gekomen toen ik de deken van de bank afhaalt (heeft geen verschil gemaakt in de contacten van de tv en modem dinges want deze zit in een ander contact doos). ik heb het pas terug gezet toen ik thuis kwam vanmiddag > toen krijg ik de fout melding van E52. Toen heb ik mijn computer uitgezet en de stekker van de hoofd modem uit de muur gehaald (dit is mij eerder vertelt te doen en heeft meerder malen de probleem opgelost) maar deze keer niet.... toen verloor ik mijn telefoon verbinding maar ik heb het herhaald en nu (gelukkig want ik ben hart patient) heb ik telefoon terug.
 
dlhanon
Net geprobeerd volgens uw aanwijzingen > maar het vraag mij niet voor de kaart > krijg ik meteen de E52 melding > GEEN SIGNAAL > E52 Shock
 
dlhanon
hoe kijk ik dat? om eerlijk te zijn ik weet niet hoe ik de radio via de tv kan gebruiken want ik luister geen radio Helpless
 
dlhanon
ok... ik heb via de menu knop op mijn zapper " music" gekozen en ik krijg de melding > NETWERK FOUT
 
dlhanon
ik heb geen radio > behalve wat ik kan ontvangen via de tv of internet (computer) Als ik aan de menu knop drukt (tv zapper) dan ontvang ik een lijst > het is gewoon dat de lijst blijkt " leeg" te zijn... het geeft wel aan dat de laaste opnamen was BBC de apprentice maar ik kan het niet afspelen... geeft ook aan dat ik maar 28% over heb om op te nemen... dus het is alsof alle informatie van welke zenders enzo is in de war ... hier is echt geen sprak van een rekening ofzo niet betaalt is... Eens had ik dit en de technicus heeft aan mij vertelt ... nou ik heb het zou begrijpen in ieder geval, dat ik moet de " cache" legen en mij de stappen gegeven precies wat ik moest doen via de menu... ik ben niet technische ingesteld endus " cache" is de enigste woord van wat ik heb begrijpen .... vraag ik mij af als dat nu nog zo een geval is? waarom is er geen enkel technicus aanwijzig bij zo een bedrijf nu?
 
Black Tiger
Bij geen enkel bedrijf is nu een technicus aanwezig voor dit soort zaken. Het is Kerstavond in Nederland.
Er zal hooguit sporadisch hier en daar een technicus aanwezig zijn om acute problemen met netwerk of servers te fixen als die voor mochten komen maar dat is dan ook alles.
De komende twee dagen zal de boel ook vrijwel zeker gesloten zijn op de meeste plaatsen, in elk geval minimaal morgen.

Helaas weet ik ook niet hoe je een cache moet legen anders had ik je graag geholpen het je uit te leggen.

Het enige wat ik kan voorstellen is om de ontvanger naar fabrieksinstellingen te resetten.
Greetings, Black Tiger
 
dlhanon
ah... mischien is dat dan ongeveer wat hij heeft gedaan met mij toen... of iets dichtbij... inmiddels ben ik ook achtergekomen dat ik wel toegang heeft tot wat ik heb opgenomen op de harddisk > niet via mijn menukeuzen maar gewoon via de knop op de afstand bediening (via de menu is de folder leeg). Hoe zet ik alles terug naar de fabrieks instelling (en zo dit dan niet vereisen dat ziggo mij opniew moet aansluiten enzo?) Van uw bericht neem ik aan dat contact met ziggo klantenservice is niet mogelijk vandag?
Dank u wel voor uw hulp Smile
 
Treute
Nieuwe coaxkabel 75 ohm getest?
Met het juiste netwerknummer 5555 en frequentie 474000 de fabrieksinstellingen opnieuw ingezet?
Als internet van ziggo werkt is het mogelijk een inhuis kabelprobleem of decoder probleem.
Is de juiste hdmi poort gekozen op de tv?

https://www.ziggo.nl/klantenservice/apparatuur/digitale-ontvangers/cisco-8485

Grtzz
Treute
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'contact ziggo blijkt onmogelijk?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie