obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
digitale tv ontvangst stoort
rolami
's Avonds als we Hart van Nederland kijken en ook daarvoor en daarna, krijg ik regelmatig even een zwart beeld met de tekst geen verbinding en binnen 5 seconden wel weer beeld.
Dit gebeurt regelmatig.
Ook gebeurt het nu vaker bij andere zenders.
De helpdesk van Ziggo vertelde mij dat dat aan de paslezer zou liggen maar deze is vernieuwd en nog steeds het probleem.
Nieuwe aansluitsnoeren zijn al geplaatst.
Wie weet wat het wel kan zijn want de technici blijken het niet te weten?
 
Black Tiger
Als het op meer zenders begint te gebeuren lijkt het een beetje op een zwak signaal.
Heb je al eens naar de signaalsterkte gekeken?
Greetings, Black Tiger
 
rolami
het signaal is heel sterk dus daar ligt het niet aan. Vroeg de monteur van Ziggo aan de telefoon ook naar.
Toen kreeg ik als antwoord dat het alleen maar aan de paslezer kon liggen en niet aan Ziggo. De paslezer ook vernieuwd maar het probleem blijft.
 
Black Tiger
Kaartlezer vervangen? Dus je ontvanger is opgestuurd geweest?
Hmmz... zou ook nog de kaart zelf kunnen zijn in dat geval. Dat zou makkelijk te testen zijn door even een Ziggo kaart van iemand te lenen als je zelf geen andere hebt.
Daar zou ik het zelfs nog eerder bij zoeken dan bij een kaartlezer, zo'n lezer gebeurt hoogstzelden iets mee. Kaart trouwens ook zelden, maar eerder dan dat er iets met een lezer mis is.
Greetings, Black Tiger
 
MisterSenseo
Of de smartcard resetten, dit kun je doen op de Ziggo website wanneer je ingelogd bent aldaar.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'digitale tv ontvangst stoort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 19-01-2021
Afschakelen analoog signaal, gevolgen voor radio-ontvangst? Ziggo nieuws : 2 18-10-2018
Slechte Wifi ontvangst WiFi, draadloos netwerk : 8 09-08-2016
Advertentie