obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
telefoongesprek hapert
Black Tiger
Andere kabel heb je al geprobeerd schrijf je. Heb je ook al eens een andere telefoon geprobeerd? Just to be sure?

Als je dat nog eens probeert en het probleem blijft, kun je immers nog eens naar Ziggo bellen en aangeven dat het modem misschien wel aangeeft dat het goed is, maar het telefonie deel niet naar behoren werkt, omdat je al andere kabel en andere apparatuur geprobeerd hebt.
Dan heb je daarmee andere oorzaken uitgesloten.

Lijkt me dan dat ze toch wel even iets moeten doen.
Greetings, Black Tiger
 
johnziggodol
Dank Black Tiger,
ik heb al geschreven dat ik telefoon van buren heb geleend.
mijn toestel deed het bij hun goed en hun toestel bij mij storing
Ik ken inmiddels helaas de geweldige service van de helpdesk.
Ik heb bij een vorige, vergelijkbare klacht, 5 keer een monteur op bezoek gehad de man deed zijn best de 6 e keer belde hij op u moet wachten op een update van de software hij had het ook net die dag gehoord en schaamde zich haast dat dit pas na 3 maanden bekend werd.
En inderdaad een maand later was het probleem opgelost. Ik wacht het nog even af en anders: de KPN heeft hele leuke aanbiedingen op het moment.
 
Black Tiger
Excuseer John, je hebt helemaal gelijk.

In dat geval lijkt is er toch feitelijk bewijs dat het aan de apparatuur (de Ziggo modem) bij jou thuis ligt.
De helpdesk is niet even goed, maar op Twitter en op Facebook zit Webcare, deze doen gaan vaak net iets verder voor de klant dan de telefonische helpdesk.

Ze kijken op dit forum ook vaker dus wie weet kan iemand van Webcare hier ook even de blik op werpen.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoongesprek hapert', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi Klacht over Ziggo : 26 13-08-2016
Ubee EVW 3200 hapert bij speedtest ziggo Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 22 08-09-2014
Vaste telefoon hapert Storing : 4 02-12-2013
Ubee 3200 wifi hapert Storing : 5 07-07-2013
TV hapert soms Storing : 2 22-05-2012
Advertentie