obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Netwerkcode Ziggo TV wijzigt, TV opnieuw instellen
Zippo
In de loop van 2015 moeten alle producten van Ziggo en UPC hetzelfde zijn. Ziggo zet de netwerkinstellingen zodanig om, dat er straks gebruik wordt gemaakt van één landelijke frequentie en één netwerkcode voor digitale televisie. Hiertoe gaat Ziggo gaat de komende maanden werkzaamheden aan het kabelnetwerk uitvoeren.

Een gevolg van de werkzaamheden is dat op elke tv de zenders opnieuw moeten worden ingesteld, anders krijg je een foutmelding op de tv. Als compensatie krijgen abonnees alle Nederlandse regionale zenders ter beschikking.

Ziggo start half januari met de aanpassing in Gorredijk, de uitrol voor de rest van het land is nog onbekend. De verwachting is dat Ziggo enkele maanden nodig heeft om de netwerkcode in het hele land aan te passen..
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Dat is op zich wel begrijpelijk en ook geen probleem.
Zolang de ontvangers maar blijven werken zoals dat nu ook al gebeurt en we ook niet verplicht worden om bepaalde ontvangers te gebruiken zoals dat bij UPC het geval is.

Naast de netwerkinstellingen trekken ze dan hopelijk de snelheid van de pakketten ook gelijk. Wink
Greetings, Black Tiger
 
briolet
Ik hoorde dit bericht net ook op het TV journaal. Ziggo maakt er dus werk van om dit bekendheid te geven.

Opnieuw instellen van de zenders betekent vast dat alle geprogrammeerde opnames weer aangemaakt moeten worden. De favorieten lijstjes zullen dan ook wel weer weg zijn.

Volgens mij zijn er 2x zoveel Ziggo als UPC klanten. Waarom moeten wij ons nu aanpassen. Boxing
 
MisterSenseo
Omdat door zowel UPC als Ziggo is aangegeven dat het TV systeem van UPC veel beter en uitgebreider is dan dat van Ziggo ( ook dat werd aangegeven in diverse interviews........ Pfft ) .......... meer HD zenders, betere kwaliteit etc.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Ik heb er uit begrepen dat UPC klanten dus helemaal niets hoeven om te zetten. Da's in elk geval wel leuk voor ze. Smile
Mij maakt het niet uit, ik heb nog satelliet, omzetten is toch zo gepiept.

Quote

Als compensatie krijgen abonnees alle Nederlandse regionale zenders ter beschikking.

Oh? Missen we er nu dan? Was me niet eens opgevallen. Grin
Greetings, Black Tiger
 
wortellica

Quote

Black Tiger schreef:

Dat is op zich wel begrijpelijk en ook geen probleem.
Zolang de ontvangers maar blijven werken zoals dat nu ook al gebeurt en we ook niet verplicht worden om bepaalde ontvangers te gebruiken zoals dat bij UPC het geval is.

Naast de netwerkinstellingen trekken ze dan hopelijk de snelheid van de pakketten ook gelijk. Wink
+1 Clap
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netwerkcode Ziggo TV wijzigt, TV opnieuw instellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie