obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve HD Recorder Ziggo
Justin23
Hallo

Ik ben van plan om via Ziggo een interactieve HD Recorder aan te schaffen.
Wie kan mij vertellen welk merk en type recorder Ziggo levert?

Justin23
 
MisterSenseo
Als je tevreden bent over de 5300C welke in jouw profiel staat, zou ik een 5200C kopen in de aanbieding in jouw buurt.
Ik heb er zelf prima ervaringen mee en je hebt garantie e.d zelf in de hand, hij wordt volledig ondersteund door Ziggo en kwaliteit en werking zijn beiden perfect ( mijn ervaring dus ).
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Justin23
Als het goed is krijg ik er een gratis bij een 2 jarig contract verlenging.
 
MisterSenseo
Jamaar dan is het risico aanwezig dat je een Samsung krijgt, en daar zijn nogal wat mindere ervaringen mee... ( geen eigen ervaring ) ... Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Justin23
Gisteren de bevestiging gekregen dat ik bij verlenging van 2 jaar de gratis Recorder krijg. Zijn er mensen die onlangs ook een recorder van ziggo ontvangen hebben en zo ja welke recorder is het?
 
almodovaris

Quote

Justin23 schreef:

Gisteren de bevestiging gekregen dat ik bij verlenging van 2 jaar de gratis Recorder krijg. Zijn er mensen die onlangs ook een recorder van ziggo ontvangen hebben en zo ja welke recorder is het?

Ik vrees dat je krijgt geen nieuwe recorder. Jouw recorder was namelijk in bruikleen, na 2 jaar abonnee zijn wordt het je eigendom.
 
Justin23
Hij is al onderweg
 
Justin23
Ik heb de Samsung SMT-C7140B ontvangen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve HD Recorder Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie