obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
ubee router
bollengijs
om in te loggen voor ip adres,
is dit nog het 192.168.178.1.
gaat nu niet lukken is er iets veranderdFrown
 
Black Tiger
Als je zelf niets verandert hebt is dat nog altijd het standaard ip adres.
Kom je niet meer op de login pagina dan, ook niet met een pc rechtstreeks aangesloten?

Zonee, dan kun je eventueel je modem resetten, dan gaan alle instellingen terug naar fabrieksinstellingen.
Je kunt ook nog eens met een andere browser proberen, kijken of het daar wel mee lukt.
Greetings, Black Tiger
 
bollengijs
oke black tiger
het is al gelukt ben weer even in gelogd bedankt.
heb jij ook dat probleem dat internet geregeld weg valt.

groet bollengijs
 
Black Tiger
Hoi Bollengijs.

Fijn te horen dat het weer gelukt is.
Nee ik heb niet het probleem dat het internet geregeld weg valt.

Moet je even in de gaten houden, als dat zo blijft zou ik anders even de helpdesk van Ziggo bellen als ik jou was, misschien is er wel een storing in jouw omgeving.
Greetings, Black Tiger
 
bollengijs
maar gebruik jij ook een router van Ubee.
zo ja, wil jij dan bij jou naar de instellingen kijken van de router.
moet je kijken bij geavanceerde instellingen dan bij wireless,
en dan ongeveer in het midden van de rij control channel.

bij mij staat het op 11


alvast bedankt black tiger
 
Black Tiger
Nee ik heb een Cisco.
En ik heb draadloos op de Cisco uitgeschakeld omdat het wifi signaal van de Cisco en de Ubee redelijk bagger is.
Als je van wifi gebruik maakt, kan dat dus een oorzaak zijn van het wegvallen van je verbinding.

Ik heb zelf een router achter m'n Cisco hangen en maak gebruik van de wifi van die router. Daarnaast staat boven nog een accespoint die gekoppeld is aan dat wifi signaal zodat ik een zeer ruime dekking heb in huis en rondom het huis.

Je kunt evt. proberen dat kanaal 11 eens naar een ander kanaal te zetten, bijv. kanaal 6 ofzo. Dat wil wel eens helpen als er veel wifi signalen bij je in de buurt zitten. Dat is bij mij ook het geval en bij mij staat het wifi kanaal momenteel op kanaal 1.
Greetings, Black Tiger
 
bollengijs
dus jij gebruikt geen router van ziggo,die van cisco heb je aangesloten op de lijn van ziggo
kan dat moet je zeker wel door geven bij ziggo.

ik ga het uitzoeken/uit proberen
 
Black Tiger
Misschien was ik wat onduidelijk.
Ik gebruik gewoon de modemrouter van Ziggo, dat is een Cisco. Dat is zowel modem als router.
Maar ik gebruik slechts 1 LAN poort daarvan, en daarop heb ik mijn eigen router aangesloten, dat is een Fritzbox.
En daar zit mijn apparatuur op aangesloten en van de Fritzbox gebruik ik ook de wifi. Dat kan men zo doen, hoeft men niet aan Ziggo door te geven ofzo.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ubee router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Ziggo ubee 3200 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 22-10-2016
Advertentie