obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
ziggo Netgear modem
swiebje
ik heb net de allernieuwste Ziggo netgear modem maar lukt mij niet om de poorten open te zetten van

WINMX is een P to P prg

ik wil graag tcp 6699 open en udp 6257 open lukt mij niet met deze modem geeft elke keer fout melding aan !
 
Black Tiger
Dan zit je op het verkeerde modem ben ik bang.

Voor zover mij bekend zijn de Netgear modems test modems.
Er is alleen support voor op een speciaal deel van een ander forum.

Helaas kan ik de link naar dat forum niet plaatsen.
Greetings, Black Tiger
 
swiebje
oke bedank alvast
 
Black Tiger
Graag gedaan, ik heb je de link via een prive berichtje gestuurd.
Greetings, Black Tiger
 
Luuk
Ik heb sinds gisteren ook een Netgea rmodem, zou je mij de link naar het juiste forum kunnen mailen
 
Black Tiger
Vreemd. Alle mensen die meedoen aan de pilot zouden ook bericht daarover gehad moeten hebben.

Of Ziggo is per ongeluk al de nieuwe modems aan het uitdelen ook aan mensen die niet aan de pilot meedoen.Smile

Ik stuur hem je wel even.

Voor anderen die het ook willen weten, zoek gewoon even met Google op Ziggo Netgear modem en dan neem je het tweede resultaat.
Greetings, Black Tiger
 
briolet
Zie: Ziggo Netgeag handleiding.pdf

Met zo'n uitgebreide handleiding lijkt het me bijna dat de testfase voorbij is.

Edit: bij nadere beschouwing vraag ik me af of dit wel de goede handleiding s. Het is wel de tweede treffer mer Google, maar ik zie op de laatste pagina een datum van 2009. Frown Dat moet dan om een geheel andere Netgear gaan.

Als je op Google, "Zoekhulpmiddelen" kiest en dan de periode op "Laatste maand" zet, krijg je veel betere treffers. Wink Het betreft de Netgear C6300b
Gewijzigd door briolet op 01-02-2015 17:10
 
Black Tiger
Die handleiding waar jij naar verwijst is niet de juiste.
Het gaat om nieuwe Netgears type C6300b en dus niet de 3500.

Gewoon intypen wat ik schreef, geen aanhalingstekens of extra dingen, dan kom je op de juiste resultaat pagina uit. De link waar ik het over had staat op het community forum en is niet uit 2009 maar toen ik hem vond was hij slechts enkele uren oud, nu 2 dagen oud. Smile

Met firefox is 't zelfs nog makkelijker, selecteer onderstaand:
Ziggo Netgear modem

rechter muisknop en dan kiezen voor "zoeken bij Google naar Zig.." etc. en je bent er. Dan 3de resultaat kiezen, of gewoon zelf even zoeken op het community forum.

Lijkt me ook sterk dat de pilot voorbij zou zijn want 3 dagen geleden bleken er nog mensen bij de helpdesk niet van het bestaan te weten.
Greetings, Black Tiger
 
mesa57
Ziggo leest hier mee, de linken werken niet meer Wink
 
Luuk

Quote

mesa57 schreef:

Ziggo leest hier mee, de linken werken niet meer Wink



Het bleek dat het uitleveren van de Netgear modems een foutje was, de meeste mensen hebben inmiddels al een ander modem ontvangen, de technicolor TC7210Z

Helaas is ook dit modem weer zonder deugdelijke manuel geleverd! Angry
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ziggo Netgear modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie