obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van Ziggo of een externe VOIP aanbieder. Hoe sluit ik een eigen thuiscentrale, alarmcentrale of personenalarmering aan. Kan ik een Siemens Gigaset, Profoon of ander merk gebruiken.
 Onderwerp afdrukken
skype telefoon rtx4088(dualphone 4088)
Black Tiger
Kun je een computer of laptop met een kabel op de router aansluiten om te controleren of er een internet verbinding is?
Greetings, Black Tiger
 
baarsha
Geen enkel succes tot nu toe.
Ik had ook een vraag naar eminent gestuurd en kreeg het volgende antwoord.
Conclusie :Telefoon is alleen mogelijk via de ziggo modem.
Zie bericht hieronder
Rob (Support)
9 feb. 15:07
Geachte Eminent Klant,
Dank u voor uw bericht.
Helaas is het niet mogelijk om uw Dualphone 4088 wireless set aan te sluiten op de EM4571
De EM4571 is een router, die binnenshuis het netwerk vergroot.
De verbinding naar buiten, naar het internet. zal daarbij nog altijd gemaakt worden met het Ziggo modem dat u heeft.
Mocht u deze telefoonset willen gebruiken, dan raden we u aan contact op te nemen met Ziggo hierover.
Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben vraag ik u ons voor een vlottere afwikkeling een telefoonnummer door te geven. Op deze manier kunnen wij u telefonisch hulp bieden. Wij kunnen u tijdens onze openingstijden terugbellen. U kunt ons ook op onderstaand telefoonnummer bereiken.
Met vriendelijke groeten,
Rob,
Medewerker Support
Vraag en antwoord:
www.eminent-online.com/nl/faq.html
 
Black Tiger
Blijkt dus duidelijk dat Eminent niet gekeken heeft wat het voor toestel is.

Je hebt immers een telefoon aansluiting, die inderdaad op de Ziggo modem aangesloten moet worden, en een UTP aansluiting, die dus wel degelijk gewoon op een router aangesloten mag worden. Zelfs op de router aangesloten -moet- worden als de modem in bridge mode staat.

Quote

Geen enkel succes tot nu toe.

Bedoel je hiermee, geen succes met pc of laptop op de router?
Greetings, Black Tiger
 
baarsha
Met geen mogelijkheid krijg ik de telefoons aan de gang , niet via de modem en ook niet via de router.
Is er nog iets wat ziggo moet doen omdat ik wel een nummer heb.
Mijn aansluiting was in maart. Ik ben er komen wonen in november.
Vanaf november ben ik dus bezig met die telefoon.
Heeft ziggo de lijn niet uitgeschakeld omdat hij van maart tot november niet gewerkt heeft.
 
Black Tiger
Nee zolang jij betaald zal Ziggo geen lijn uitschakelen.
Maar ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag of je met een pc of laptop wel via je router kunt werken, dus internet hebt.

En ook kijken of een gewone telefoon wel werkt op die phone 1 aansluiting van de modem

Dat zijn de enige twee manieren om uit te sluiten of er iets met de andere apparatuur aan de hand is.
Greetings, Black Tiger
 
baarsha
Ja hoor ik heb volledig internet en kan in mijn modem en ook mijn router komen.
Maar een losse ziggo telefoon heb ik niet. Bij de kpn is dat wel zo, in de verdeelkasten nabij de woning. Dan moet hij gewoon weer opnieuw geactiveerd worden.
Gr
Gewijzigd door baarsha op 09-02-2015 23:38
 
Black Tiger
Oke het internet werkt dus.
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met "een losse ziggo telefoon heb ik niet".
Kun je me dat nader verklaren wat je daarmee bedoeld?
Greetings, Black Tiger
 
baarsha
Daar bedoel ik mee de dects telefoons die Ziggo adviseert.
 
Black Tiger
Ahzo. Nou je kunt elke willekeurige "normale" telefoon op die aansluiting hangen, dus ook een KPN telefoon.
Greetings, Black Tiger
 
magicwizz
Ik zie dat ineens het gesprek is opgehouden een maand geleden. Is het probleem inmiddels opgelost Baarsha?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'skype telefoon rtx4088(dualphone 4088)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Al bijna 24 uur geen Internet/TV/Telefoon Storing : 7 09-06-2017
internet+telefoon Algemeen : 21 02-12-2016
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo : 15 07-10-2016
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV Klacht over Ziggo : 6 25-09-2016
Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi Klacht over Ziggo : 26 13-08-2016
Advertentie