obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van Ziggo of een externe VOIP aanbieder. Hoe sluit ik een eigen thuiscentrale, alarmcentrale of personenalarmering aan. Kan ik een Siemens Gigaset, Profoon of ander merk gebruiken.
 Onderwerp afdrukken
skype telefoon rtx4088(dualphone 4088)
baarsha
Ik ben daar moedeloos van geworden en gestopt.
Ik heb maar de n300a ip aangeschaft met telefoon r630Hpro.
Die gigasets hebben ook een probleem. Je kan er niet mee Skype telefoneren.
Zoals met de 4088. Gewoon bellen prima maar mijn Skype abonnement is waardeloos met de gigaset.
 
Black Tiger
Dat is geen probleem van de Gigaset maar van Skype. Skype houdt zich namelijk niet aan protocollen, zoals het wereldwijd geaccepteerde SIP protocol waar alle voip telefonie zich over af speelt.

Evt. zou je een goedkope Voip USB telefoon erbij kunnen nemen.
Voor een paar tientjes heb je er al een.
Greetings, Black Tiger
 
baarsha
Bedankt BT. Maar welke dan? Er is zoveel keus dat niet werkt zoals ik het wil.
 
Black Tiger
Er is inderdaad erg veel keus en ik weet niet hoe jij het werken wilt hebben.

Types waar je zowel gewoon mee kunt bellen alsook met Skype zijn over het algemeen wel duur.
De Philips VOIP 8551B/36 kan dat bijvoorbeeld maar kost ook al 159 euro.
Een usb telefoon die je op de pc kunt aansluiten heb je al diverse van rond de 30 euro.

Kijk anders eens bij http://www.skypetelefoonwinkel.nl/ of zo, daar staat ook erbij of je met of zonder pc ermee kunt bellen.
Lees ook goede Skype telefoon Faq die erbij staat. Dan lees je ook waarom er maar beperkt toestellen zonder pc werken, er moet bepaalde software in.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'skype telefoon rtx4088(dualphone 4088)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Al bijna 24 uur geen Internet/TV/Telefoon Storing : 7 09-06-2017
internet+telefoon Algemeen : 21 02-12-2016
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo : 15 07-10-2016
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV Klacht over Ziggo : 6 25-09-2016
Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi Klacht over Ziggo : 26 13-08-2016
Advertentie