obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
webmail nwe software - conversatie-view?
pudding
Beste,

Afgelopen nacht is er kennelijk op de (mijn?) servers van Ziggo een nieuwe versie van de webmail-software geïnstalleerd.

Voorheen kreeg ik netjes elke e-mail (inkomend of uitgaand) te zien als onderdeel van een "conversatie-view" zal ik maar zeggen: Netjes in het rechter weergavevak alle bij elkaar behorende mails en antwoorden onder elkaar.

Vanaf heden wordt elk mailberichtje afzonderlijk getoond en moet ik tussen inbox en outbox wisselen om handmatig bij elkaar behorende stukken van een conversatie bij elkaar te scharrelen.

Sorry, dat kan echt niet.

Waar vind ik de instelling om dit weer te herstellen? Heb gezocht maar vind niks.

Met vriendelijke groet,

Pudding
 
MisterSenseo
Wij zijn een onafhankelijk forum voor en door Ziggo gebruikers en hebben inhoudelijk niets met Ziggo zelf te maken.
Ik zou zeggen, stuur dit bericht als mail naar Ziggo.
Mocht je een bevredigend antwoord krijgen zou het wel fijn zijn als je dit hier zou kunnen terugkoppelen voor andere gebruikers, wie weet hebben we er allen iets aan.......... Wink

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
pudding
Hallo Senseo,

Dank voor je reactie. Het contactformulier van Ziggo wordt ik ook ongelukkig van, zitten geen opties tussen voor dit soort vragen. Heb wel wat ingevuld, maar het is maar zeer de vraag of dat bij iemand terecht komt die er wat mee kan.

Maar heeft dan niemand anders van de c.a. 130 mensen (of robots?) die dit gelezen hebben hetzelfde probleem vastgesteld, c.q. naar een oplossing gezocht en deze gevonden?

Nou vermoed ik welliswaar dat ze ons gewoon hebben opgescheept met een nieuw webmail systeem dat dusdanig "verbeterd" is dat je er niks fatsoenlijks meer mee kunt, maar het zou aardig zijn tenminste daarvan dan bevestiging te hebben zodat ik weet dat het niet aan mij ligt Frown

Groets, P
 
MisterSenseo
Er is ook op de Ziggo website een forum.
Misschien kun je je bericht daar ook plaatsen.
In elk geval heb ik je beantwoord in de hoop dat iemand van het Webcareteam dit oppakt, inhoudelijk kunnen wij niks met jouw probleem, sorry.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
pudding
Okay, bedankt voor de antwoorden Senseo en excuses voor de misplaatste vraag dan, het leek me typisch iets waar "gebruikers" van Ziggo tegenaan lopen en misschien een oplossing zouden weten Wink
 
Zippo
Ziggo webcare op het eerste bericht geattendeerd.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
pudding
Dank Zippo!

Ondertussen had ik me ook maar eens door de aanmelding van "Mijn Ziggo" heengeworsteld (klantnummer opscharrelen enzo) en een berichtje op het "community" portaal geplaats. Ben benieuwd...
Gewijzigd door pudding op 19-03-2015 19:14
 
pudding
Inmiddels opgelost. Link naar oplossing is zinloos want wordt hier kennelijk door de forumsoftware gefilterd/verbasterd tot iets wat helemaal nergens op slaat. Dus hier een citaat uit de oplossing:

Quote

De functie staat nu volgens mij pas aan als je bij "sorteren op", 'conversatie' aanvinkt. Dan krijg je de berichten weer in een conversatie te zien.

Daar had ik dus niet gekeken. Heeft voor m'n gevoel ook niks met sorteren te maken en zou standaard aan moeten staan. Anyway, voor mensen die met hetzelfde kampen ...
 
briolet

Quote

pudding schreef:Voorheen kreeg ik netjes elke e-mail (inkomend of uitgaand) te zien als onderdeel van een "conversatie-view" zal ik maar zeggen: Netjes in het rechter weergavevak alle bij elkaar behorende mails en antwoorden onder elkaar.


Mooi dat het alsnog opgelost is. Een alternatief is om gewoon via een normale mail cliënt via IMAP de ziggo postbussen te bekijken. Als die cliënt (zoals b.v. Apple mail) zo'n "conversatie-view" kent, lees je zo je mail. Dan worden zelfs mais uit verschillende accounts in één conversatie gegroepeerd.
 
pudding
BEdankt voor de tip briolet. Ik werk veel op wisselende machines (fysiek en virtueel) en wil soms tussentijds even in de mail kijken zonder meteen een client in te richten - dan is webmail wel makkelijk. Maar op een vaste "hoofdmachine" heeft een goed mailprogramma natuurlijk de voorkeur Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'webmail nwe software - conversatie-view?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
pdf printen in webmail Instellingen software : 3 14-12-2018
Ubee modem geeft problemen met ziggo webmail Storing : 18 07-11-2015
Quantis CI+ 1.3 software update fail. Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 6 21-10-2014
Ubee firmware probleem met VPN software Storing : 2 25-06-2013
webmail Algemeen : 11 07-03-2013
Advertentie