obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Draadloos netwerk van UPC gekoppeld aan Ziggo WifiSpots
Henk
Ziggo en UPC zijn begonnen met het koppelen van beide WifiSpot-netwerken in 1 groot bijna landelijk dekkend netwerk met zo'n 2 miljoen WifiSpots.

Met de inloggegevens die te vinden zijn op mijnZiggo kunnen Ziggo-klanten gratis via deze hotspots draadloos internetten.
 
MisterSenseo
Yessssssssss, nu hebben we 2 miljoen keer kans op virussen en malware hahahaha.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Undertaker
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, het netwerk is dan wel gekoppeld maar het is wel een afgeschermd deel op het netwerk, in theorie zal je er helemaal geen fluit van moeten merken en krijgen.

zolang jij gewoon je virusscanner en / of mbam onderhoud is er niks aan de hand ( als we spreken over Windows ) Linux / OSX daar aan tegen een heel ander verhaal! wereld systeem dat Linux Smile
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
MisterSenseo
Ik had het ook niet over eigen apparatuur en netwerk maar wanneer je van die WiFiSpots gebruik maakt.......... Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Undertaker
Ach ja, dat is tegenwoordig niet meer te voorkomen.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
briolet
Ik denk dat die Wifi spots beter malware tegenhouden dan het gewone vaste internet. Gewoon omdat de bandbreedte minder is.

En als je echt bang bent, zet je een VPN verbinding op naar een vpn host, zodat het verkeer via de WifiSpots onzichtbaar via een tunnel loopt.

Een PPTP tunnel heb ik nooit op kunnen zetten (Geblokkeerd?) maar L2TP ging meestal wel. Ik heb er een tijdje wel problemen mee gehad, maar dat kon ook aan mijn nas liggen. Nu loopt dat weer soepel. En OpenVPN via de WifiSpots heeft bij mij altijd gewerkt. Dus gewoon veilig via de WifiSpots op mijn thuisnetwerk aan de gang.
 
Black Tiger
Bandbreedte heeft totaal niks met Malware te maken. Veel malware komt via sites binnen die men met de browser bezoekt, daar is nauwelijks bandbreedte voor nodig.
Greetings, Black Tiger
 
briolet
Ligt er een beetje aan. Als je weinig bandbreedte hebt, zal alles langzamer gaan en ben je minder geneigd om allerlei links te volgen en bezoek je dus minder paginas/sites. Effectief dus minder kans om een malwaresite te ontmoeten.

Maar ik moet toegeven dat ik zelden iets merk van trager internet via de WifiSpots, dus zal het inderdaad niets uitmaken.
 
Black Tiger
Zal sowieso wel meevallen vermoedelijk. Het lijkt me dat wifispots toch het meest gebruikt wordt als je onderweg of op bezoek bent, dus op gsm's en tablets.
Greetings, Black Tiger
 
briolet
De WifiSpots kun je ook gebruiken als je je IP niet overal wilt achterlaten. Dus een soort 'poormans' anoniem surfen. B.v. kun je op sommige sites waar je maar 1x per IP kunt stemmen, een tweede stem uitbrengen. Thumbs Up

Het is in elk geval redelijk anoniem. De andere kant zal via een rechter naar Ziggo moeten gaan om je eigen IP op te kunnen vragen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloos netwerk van UPC gekoppeld aan Ziggo WifiSpots', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie