obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
storing geen radio tv en internet
meere072
Heb sinds gisteren geen radio tv en internet. Dit vanochtenb vroeg gemeld en er is voor maandag 13 april een monteur ingepland betekent dus bij een storing een oplostermijn van 5 dagen. Dit is volledig onacceptabel en een waardeloze service naar de gebruiker.
 
toetsie
Ken je mensen die Ziggo hebben in de omgeving die ook storing hebben om uit te sluiten dat de storing alleen bij jou is.
Koos
 
BMP
Ik heb het doorgezet naar webcare, misschien dat zij wat kunnen betekenen.
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Ziggo-WebCare_Huib

Quote

meere072 schreef:

Heb sinds gisteren geen radio tv en internet. Dit vanochtenb vroeg gemeld en er is voor maandag 13 april een monteur ingepland betekent dus bij een storing een oplostermijn van 5 dagen. Dit is volledig onacceptabel en een waardeloze service naar de gebruiker.


Goedemorgen Meere072,

Begrijpelijk dat je hier niet tevreden mee bent.
Wil je mij een privébericht sturen met je klantnummer en adresgegevens?

Ik kan je geen garanties geven, maar kan in ieder geval kijken of ik een eerdere datum kan inplannen.

Groet,

Huib
 
meere072
Heb het aan de buren op numner 9 gevraagd en daar werkt het wel.
Ik heb geen enkel signaal, ook analoog niet.
 
meere072
Done
Groeten
S
 
meere072
Done
Groeten
S
 
toetsie

Quote

meere072 schreef:

Heb het aan de buren op numner 9 gevraagd en daar werkt het wel.
Ik heb geen enkel signaal, ook analoog niet.


Ik vroeg dat alleen maar om uit te sluiten dat meerdere mensen last hadden van een storing, want als meerdere mensen last hebben dan wordt het waarschijnlijk eerder opgelost.
Koos
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing geen radio tv en internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Advertentie