obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet en Alles-in-1 klanten krijgen van Ziggo ruimte op het internet voor een eigen website of opslag.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met uploaden naar Ziggo webspace
bettyvanhulzen
Ik heb problemen met het uploaden van bestanden naar mijn webspace. Al van alles geprobeerd, ook met de helpdesk van Ziggo. Verbinding komt tot stand, maar bij het uploaden worden 0 Kb overgebracht en de pagina wordt overschreven met niets, dus wordt blanco. Nu is mijn site niet meer te bekijken.
Heb een ander FTP programma geprobeerd, ook via een andere computer. Bestanden verwijderd, zodat er minder dan 50 Mb op staat, maar steeds hetzelfde probleem. Downloaden van mijn site naar mijn pc lukt wél!
Heb sinds vorige week een nieuw modem van ziggo i.v.m. het overgaan op alles in een. Volgens Ziggo kan het daar niet aan liggen. Maar waaraan dan wel?!
In de bijlage een logbestand na de uploadpogingen.
 
Black Tiger
Gaat het hier om de webspace van Ziggo?
Zoja, dan verbaast het me ten zeerste dat Ziggo je niet vertelt heeft dat de webspace service per 13 april gestopt is.
Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat dit de reden is dat je wel nog de inhoud kunt downloaden (om backups te maken) maar niet meer kunt uploaden.

Kijk hier voor wat er nog meer uit het assortiment is:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/a...sortiment/
Greetings, Black Tiger
 
bettyvanhulzen
Dank je wel Black Tiger,
Inmiddels ben ik al weer wat verder. De webspace is voor oude klanten nog wel beschikbaar, maar de limiet is verlaagd, waardoor ik te weinig ruimte heb. Vandaar de problemen inderdaad....

Betty
 
Black Tiger
Beste Betty.

Oh kijk aan, het was mij niet bekend dat het voor oude klanten nog enige tijd beschikbaar zou zijn.
Goed om dat te weten, zo kunnen we er andere mensen eventueel ook mee verder helpen. Weet je toevallig ook wat de nieuwe limiet is?

Overigens bedankt voor de terugkoppeling!Thumbs Up
Greetings, Black Tiger
 
bettyvanhulzen
Beste Tiger,

De nieuwe limiet is 25 MB i.p.v. 50 MB. Máár, als je overstapt op een nieuw product bij Ziggo, dan vervalt die webspace. Overigens was me dat allemaal niet verteld bij het overstappen. Omdat ik de webspace zakelijk gebruik, waren ze ook wel weer zo redelijk dat ik hem kon blijven gebruiken. Dus na het weghalen van allerlei bestanden kon ik weer uploaden.
Maar 25 MB is natuurlijk erg weinig. Bij Ziggo kun je ook laten hosten, maar voor minder geld heb je bij bijv. Strato meer webspace en geen limiet aan dataverkeer.

Vriendelijke groet,
Betty
 
Black Tiger
Beste Betty.

Ja 25 MB is enorm weinig, zeker voor iets zakelijks, ik ben zelf ook webhoster, maar wij hebben wel een dataverkeer limiet.
Je kunt ook eens naar Antagonist kijken die hebben interessante pakketten voor een goedkope prijs. En ze hebben een goede service.

Bedankt voor de terugkoppeling, het is goed om te weten hoe Ziggo dat nu aangepakt heeft. Thanks!
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met uploaden naar Ziggo webspace', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Advertentie