obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo beste internet provider van het jaar????? 👎
jaywie
Op welke manier deze prijs 🏆daar aangekomen Is blijft voor mij een raadsel!!!
En klanten tevredenheid 🙌.....Al lang uit de raam gegooit. Uren of dagen in de anderhalf jaar ermee doorgebracht wifi problemen zover mogelijk op te lossen (ALLEEN want er Wifi word niet ondersteund van Ziggo / tech support behalve met het commentaar dat het factoren van buiten zijn die het probleem veroorzaken 😡Wink Tuuuurlijk!!
Maar ipv deze mensen te helpen en hun een ''echte" technische opleiding te bieden ontslaat ziggo toch liever nog mensen en haalt meer klanten erbij. Man man.
Als Wifi niet hoeft te werken en eigenlijk meer een extra zonder garantie Is....waar op de site staat dit zodat je het bij het doorkijken ook ziet?
Of word niet meteen bijgeschreven dat je nog een extra Router/wifi extender/repeater etc etc bij moet hebben??? Doe het dan ook nog in het all in 1 pakket.

Want nu is het all in 1 + 1😯😯😯

Zoals je merkt, ubee 321b modem en de niet bestaande kulanz tegenover klanten , de tijd en frustratie terwijl je een Expert moet worden in Internet , modem-, routergebruik, dan kijken wat hoe werkt....prijze en specificaties vergelijken , testen ....groeit iedere keer weer als ik om de 3, 4 maanden ff weer probeer de wifi min of meer stabiel stabil te krijgen en ook nog 2m en een papier muur verder berijk te hebben.

Dus nu weer expertise verzamelen ....vergelijk internet provider en hun benadering / wens toch eens buiten het handboek en richting klanten tevredenheid 🙌 te durfen gaan.

Trouwens had ik router achter modem zowel als een andere modem. En toen was de wifi Berijk Stabiel en veer rijkend. Helaas kapot gegaan en ik zie niet in hoezo ik iets bij moet kopen terwijl ik het pakket met wifi en 40mbps/4mbps al gij jullie gekocht heb.
Test met speedmeter trouwens tussen 6 en 9mbps(dl) en altijd onder 1(ul)!!
Minder ok maar dat....???

Channel regelmatig gewisseld, alle elektronische dingetjes uit de omgeving , reset, hoog op een plankje in de Woonkamer direct naast gang en andere kamers zonder deur, etc etcetera .

Bedankt voor mijn (onvrijwillige )technische kennis. Wat een teleurstelling
 
toetsie
WiFi problemen kunnen alleen door jezelf opgelost worden, Ziggo is alleen verantwoordelijk voor het signaal wat bij je binnenkomt op de kabel. Alles wat achter het modem zit is je eigen verantwoordelijkheid.
Koos
 
Black Tiger
Nee want Ziggo maakt ook reklame voor wifispots en levert daarom ook modems met ingebouwde wifi. Sterker nog, die gaat iedereen krijgen.
Dan zal op zijn minst de wifi voor wifispots moeten werken.

Echter het probleem is dat alle Ziggo modems standaard gewoon een flut wifi bereik hebben.
Wil je meer dan is dat inderdaad je eigen zaak om daar voor te zorgen.

Dus Jayway, daar moet je niet voor naar Ziggo kijken. Er zijn ook andere providers die modem/routers met wifi leveren en die geven daar net zo goed geen support op.

Inderdaad heeft Ziggo die prijs gewonnen. Mijns inziens terecht, want ze hebben toch een hoop klachten behoorlijk afgewerkt.
Het begint nu alleen na die samenvoeging met UPC weer wat minder te worden. Maar dat zal hopelijk een opstartfase zijn totdat die samenvoeging vloeiend loopt.

Als je goed internet hebt, en goed tv signaal en telefonie, heeft Ziggo haar taak prima gedaan. Wifi bereik is je eigen pakkie an.
Bij elke provider!

Als je echt snelheidsproblemen hebt met bekabeling, is dat een andere zaak dan moet dat opgelost worden.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo beste internet provider van het jaar????? 👎', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie