obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
Disney Channel moet analoog voor alle Ziggo klanten beschikbaar komen voor me kinders op de slaapkam
danny53
Disney Channel moet analoog voor alle Ziggo klanten beschikbaar komen voor me kinders op de slaapkamer!
Nu is het wel analoog in het voormalig UPC gebied. En het is bovendien sowiezo al niet eerlijk dat in het voormalig UPC gebied nu meer analoge zenders zijn.
Ziggo klanten in voormalig Ziggo gebied moeten ook 30 analoge zenders krijgen!

Edit mod: één bericht is wel voldoende en de enorme grootte van de letters is ook niet nodig, dit getuigt van schreeuwen, daarom het 2e bericht verwijderd..........Wink
Gewijzigd door MisterSenseo op 08-05-2015 21:39
 
Black Tiger
Sorry voor het late antwoord.
Maar wij zijn een onafhankelijk forum. Het beste is toch om Ziggo zelf hierover te benaderen.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Disney Channel moet analoog voor alle Ziggo klanten beschikbaar komen voor me kinders op de slaapkam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Advertentie