obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
WIFI hotspots uitzetten
hansvermaat
ik wil WIFi hotspots uitzetten want mijn iPhone wil thuis geen verbinding meer maken met mijn eigen netwerk en buiten wisselt hij constant van 3g naar wifi hotspots waardoor sommige apps niet willen laden, ik kan op de site van Ziggo niet vinden hoe ik hotspots uitzet.
 
Zippo
Dat kan alleen via de klantenservice. Dus even bellen.
Let wel, je kunt daarna niet meer gebruik maken van andere ziggo wifi spots.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Dat klopt niet helemaal.
Je kunt dat ook zelf uitzetten via Mijn Ziggo.

Inderdaad kun je dan zelf ook geen gebruik meer maken van je eigen en andere Ziggo wifi spots.

Je kunt het ook zelf weer activeren via Mjin Ziggo, maar volgens mij kan dat maar 1x per dag of zoiets.

Gaar naar Mijn Ziggo, dan Mijn instellingen en dan Wifi Spots.
Als je de Status op "uit" zet en dan opslaan kiest, wordt wifi spots uitgeschakeld.

Je internet verbinding zal dan ook kort wegvallen omdat het modem hiervoor moet herstarten.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WIFI hotspots uitzetten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie