obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Mijn ziggo aanmelding.
baarsha
Momenteel ben ik in het buitenland en kan niet in mijn ziggo komen.
Gebruikersnaam schijnt dubbel te zijn , wat onzin is. Ik moet maar een nieuw naam verzinnen heb ik gedaan , maar daar kan ik ook niet inkomen wegens een dubbele gebruikers naam.
Ik heb deze klacht al eerder geuit toen ik nog in Nl was. Geen zinnige reactie ontvangen.
Ik weet het ook niet meer. Ik kan geen email ontvangen van Ziggo. Ik kan niet bellen van uit het buitenland. Kortom de service is verre van voldoende.
Mij gebruikers naam is baarsha en er is er maar een van. Het abbo nummers is ######
Ik wil gaarne gebeld/gemaild worden door iemand die wel kennis van zaken heeft.
Tel ######## of ####### mail adres##########. Dus niet nijn mail van Ziggo want dat doet het niet met de pop server.
Bij voorbaat dank.
Hans Baars




Hans ik heb je Prive gegevens even weggehaald ivm met misbruik, webcare zal om gegevens vragen via een persoonlijk bericht. Wink
Gewijzigd door BMP op 10-05-2015 18:04
 
BMP
Ik heb dit door gezet naar Ziggo webcare, wellicht dat zij dit voor je kunnen oplossen Smile
Gewijzigd door BMP op 10-05-2015 18:03
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Hallo Baarsha,

Het enige wat wij voor je kunnen doen is zelf (proberen) een nieuwe mijn Ziggo account aan te maken. Ik begrijp dat je dit geprobeerd hebt maar dat je dan nog een melding krijgt dat de gebruikersnaam al bestaat. Je zal in dit geval toch echt zelf een nieuwe gebruikersnaam moeten verzinnen, hoe vervelend het ook is. Indien je wilt dat ik het probeer, dan ontvang ik graag (middels privebericht) een drie-tal nieuwe (en dus niet Baarsha en de gebruikersnaam welke je al geprobeerd hebt) gebruikersnamen, samen met je klantnummer, postcode+huisnummer, dan zal ik kijken of het mij wel lukt.

Groet,

Jelle
Ziggo WebCare Jelle
 
baarsha
Ik had al een nieuwe naam verzonnen met het zelfde resultaat. Dit heeft dus geen enkele zin en is het zoveelste onzin antwoord dat ik krijg. Ik sta er op dat ik alleen maar baarsha als id accepteer.
Als dit niet gebeurt zeg ik mijn abonnement op. Ik zit nu nog in Frankrijk , maar als ik terug ben gebeurt het wel.
Er slingert al genoeg rond op internet met div id's van mij.
 
BMP
Zeg Hans,

nu vraag je om hulp van iemand die kennis van zaken heeft, ik zet het door naar webcare die gelijk reageert en je probeert te helpen, de enige mogelijkheid is een ander gebruikersnaam, daar is Webcare heel duidelijk in.

Alle hulp krijg je hier waarom nu zo kort door de bocht? Think


Stuur nou gewoon je gegevens door middels een privebericht aan webcare dan wil Jelle het graag voor je oplossen.

Wat is er nu erg aan een andere gebruikersnaam, dat zou mij niks uitmaken.


Oh ja even een tip: met uitgaande mail in buitenland dan moet je uitgaande server SMTP veranderen in bijvoorbeeld: smtp.naamprovider.fr

Succes Thumbs Up
Gewijzigd door BMP op 12-05-2015 22:27
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Black Tiger
BMP heeft helemaal gelijk.
Alhoewel ik me wel afvraag wat er met het originele account gebeurt is, als dat bestaan heeft. Misschien met de fusie bij een gelijknamige terecht gekomen?

Hoe dan ook... het gaat alleen maar om een inlognaam voor Mijn Ziggo, niet je email adres ofzo. Dat ziet dus toch niemand. Misschien helpt dat om je te overtuigen?
Greetings, Black Tiger
 
baarsha
Ik heb al baarsha en ook baarsha1. Ik maak echt niet nog een rekening aan.
Overigens werkt mijn email weer en kon ik in mijn Ziggo gisteren. Dus wat er weer aan de hand geweest is weet ik niet.
 
Black Tiger
Je kunt er dus weer in? Misschien een tijdelijke storing dan.
Fijn te horen dat het weer opgelost is.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn ziggo aanmelding.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie