obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Wisselend geluidsniveau tv
Marion
Sinds kort hebben wij veel last van een wisselend geluidsniveau op de TV. Geluid gaat vanzelf zachter, klinkt dof en gaat dan weer harder. Bij contact met Ziggo werd er gezegd dat ze dit probleem niet herkenden. Resetten van de mediabox hielp niet en we moesten het maar met een nieuwe mediabox proberen. Deze is vandaag bezorgd, maar helaas is er niets veranderd. Nog steeds veel last van een wisselend geluidsniveau.

Wie herkent dit, wat is de oorzaak en wat is eraan te doen?
 
Black Tiger
Dit kan aan de TV liggen.
De meeste "platte" TV toestellen hebben tegenwoordig een instelling voor automatisch volume.
Handig omdat het reklame die te hard gaat, op hetzelfde volume laat gaan als bijv. de film.
Maar helaas is het zo dat vaak genoeg het geluid raar gaat doen, met als gevolg dingen die jij aankaart, geluid wat opeens zachter gaat of niet lekker klinkt.

Aangezien het bij een nieuwe mediabox hetzelfde blijft, zou het me niet verbazen als het euvel aan die TV instelling ligt.
Het is in elk geval een mogelijkheid.
Greetings, Black Tiger
 
Monteur_kees
kun je eens kijken wat er gebeurt , als je de instellingen van Dolby digital veranderd naar stereo,
veelall is dit het probleem om het verschilt van reklame weer terug naar het tv programma en omgekeerd
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Marion
Gisteravond heeft mijn zoon alles opnieuw ingesteld/gereset. Ik weet niet wat hij allemaal precies gedaan heeft, maar het probleem is nu wel opgelost, dus ik ben heel tevreden!
 
Monteur_kees
oke mooi , dat het is opgelost Smile
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wisselend geluidsniveau tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie