obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Onderwerp afdrukken
instellen emailprogramma INCREDIMAIL
Har
Ik gebruik al meerdere jaren Incredimail als emailprogramma.
De laatste tijd krijg ik de melding dat het programma geen toegang krijgt tot de Ziggo email server.
Ik heb de instelgegevens van de Ziggo site ingebracht maar helaas blijft de melding verschijnen.
Weet iemand hoe de juiste instellingen zijn om toch weer de berichten te kunnen ontvangen via Incredimail.
Nu ga ik voorlopig naar ziggo webmail maar dat vindt ik lastig.
Groet.
Har.
 
MisterSenseo
Hieronder de instellingen zoals ik ze heb en die feilloos werken:

server

Bij knop "meer instellingen" stel je in:

meer

geavanceerd

Succes ermee........ Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Monteur_kees
Let wel op dat de Pop3 server uitgefaseerd word, en dat jullie gebruik moeten gaan maken van imap

gr, Kees
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
MisterSenseo
Hijs fijn, hebben we weer iets te leren hahahaha.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger

Quote

en dat jullie gebruik moeten gaan maken van imap

Bijzonder irritant. Is daar een speciale reden voor dat het uitgefaseerd wordt? Voor zover mij bekend is het nog altijd het meest gebruikte protocol.
Gelukkig gebruik ik Ziggo mail slechts erg weinig gezien hun te strak ingestelde bescherming.
Greetings, Black Tiger
 
Monteur_kees
Waarom IMAP?

IMAP is ideaal voor gebruik via meerdere computers, tablets en smartphone’s. De voordelen van IMAP zijn:

altijd dezelfde mailbox
Het maakt niet uit of je inlogt via mail.ziggo.nl op Ziggo Mail, een e-mailprogramma zoals Outlook 2013 of via je computer, tablet en smartphone. Je hebt altijd toegang tot al je e-mailberichten. Zelfs je verzonden berichten. En heb je verschillende mappen aangemaakt? Deze zijn altijd en overal beschikbaar.
altijd een back-up
Alle e-mail blijft veilig op de server van Ziggo staan. Je raakt nooit meer iets kwijt. Tenzij je zelf je e-mailberichten verwijdert natuurlijk.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/i...iggo-mail/
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Undertaker
Het is inderdaad net wat Kees zegt alleen maar voordelen. Ik zou me eigenlijk geen reden kunnen bedenken waarom we nog pop3 gebruiken, bij de mensen die ik help doe ik automatisch al imap instellen. ( gezien het feit dat bijna iedereen al een tablet, smartphone, laptop, of iets in die trant in huis heeft )
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Har
Hallo MisterSenseo,
Alvast bedankt voor het antwoord.
Ik heb die instellingen ingebracht maar krijg toch weer dezelfde foutmelding als eerder.
Zie de bijlage.
Misschien nog een tip?
Groet,
Har.
 
MisterSenseo
Vanuit hier is dat vrij lastig te zien, ik heb het webcareteam hierop geattendeerd, ik hoop dat zij snel contact opnemen.
Als de instellingen die bij mij feilloos werken bij jou niet werken weet ik het zo snel niet............Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Monteur_kees
ik vrees dat hun antwoord hetzelfde is als die van mij,

pop3 wordt gefaseerd uitgeschakeld
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'instellen emailprogramma INCREDIMAIL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo AP als gastaccount instellen WiFi, draadloos netwerk : 1 07-07-2016
instellen incredimail Algemene computer en software vragen. : 8 24-01-2016
Engenius instellen op ziggomodem WiFi, draadloos netwerk : 9 23-12-2015
submask 255.255.0.0 instellen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 12 21-08-2015
Andere DNS servers instellen als er een DDos aanval of storing is bij Ziggo Instellingen software : 9 20-08-2015
Advertentie