obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een Ziggo Mobiel abonnement is Sim Only en kan je per maand opzeggen of wijzigen. Is je bundel toch te klein? Of juist veel te groot? Dan stap je gewoon kosteloos over naar een andere bundel. Per adres kan je tot wel vijf Ziggo Mobiel abonnementen afsluiten. Ziggo heeft een nummerblok van 100.000 mobiele telefoonnummers toegewezen gekregen van de OPTA. Toekomstige mobiele nummers van Ziggo zullen vooralsnog beginnen met de cijfers 06-865.
 Onderwerp afdrukken
Geen Service
nielzqqq
Beste,

Zojuist mijn simkaart verwisseld (m'n nieuwe ziggo mobiel simkaart voor m'n oude t-mobile abonnement) aangezien het nummerbehoud geregeld is en mijn abonnement vandaag over zou gaan op Ziggo mobiel. Nu is het zo dat ik linksboven in beeld van m'n iphone "geen service" heb staan.

Erg vervelend, aangezien ik de klantenservice niet kan bellen wat de oorzaak van dit probleem kan zijn, dus vandaar dat ik het hier probeer.

Wat kan ik hieraan doen? opstarten en handmatig netwerk instellen heb ik al geprobeerd, maar mocht niet baten.

Bij voorbaat hartelijk dank voor de hulp,

Mvg,

Niels
 
MisterSenseo
Dit is een administratief probleem en dit forum heeft inhoudelijk niets met Ziggo zelf te maken.
De enige mogelijkheid in deze is dus Ziggo bellen, met vaste lijn van Ziggo nummer 1200 en mobiel 0900-1884
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Als je abonnement vandaag zou in gaan, kan het ook nog wat later zijn. Dat heb ik ook al eens bij T-Mobile meegemaakt.
Het beste is dan gewoon een paar uurtjes wachten en het da nog eens proberen. Meestal komt het vanzelf in orde.

Of... zoals MrSenseo al zegt, even bellen, als je denkt dat iets niet in orde is.
Greetings, Black Tiger
 
nielzqqq
Bedankt voor de snelle respons!

Ik wacht het inderdaad even een dagje af, mocht het morgen nog zo zijn dat ik "geen service" heb, neem ik contact met Ziggo zelf op.
 
Undertaker
Beste Nielzqqq

Aangezien het om een migratie gaat ( zo heet het van 1 provider naar de ander met nummerbehoud ) kan het zijn dat het 1 en ander administratief tussen de providers afgehandeld moet worden, en er ook nog eens een probleem met je nummer kan ontstaan omdat als iemand je belt nu het kan zijn dat de oude provider je er al uit gehaald heeft en de nieuwe je nog niet heeft "geaccepteerd" om het maar even makkelijk te houden. start morgen ochtend rond 9 uur je telefoon even opnieuw op, en dan kijken wat die doet, waarschijnlijk werkt alles dan als een zonnetje Smile
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
nielzqqq
Bedankt! Zal m'n mobiel morgen ochtend even restarten en dan maar hopen dat het inderdaad werkt Smile
 
Undertaker
En? heeft het enig resultaat gehad?
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
nielzqqq
Sorry voor de late reactie, maar het bleek dat de simkaart nog door Ziggo zelf geactiveerd moest worden, inmiddels werkt alles naar behoren, bedankt voor de hulp!
 
Black Tiger
Toppie! Bedankt voor de terugkoppeling!Thumbs Up
Greetings, Black Tiger
 
Undertaker
Goed om te horen dat nu alles werkt!
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen Service', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Advertentie