obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
inloggen UBEE UVW3226EU
papaatje
hallo,

hoe log ik in in mijn modem UBEE UVW3226EU?
Ik heb een IP camera en wil tevens dingen in de modem aanpassen maken voor mijn X-box

Mijn woonplaats is Drachten.


gr Eric
 
Black Tiger
Ik weet zo niet in welke ip range deze zit.
Je kunt proberen in je browser in te geven:
http://192.168.178.1 of http://192.168.0.1 en dan zien of er een login scherm verschijnt.

Is dat niet het geval dan kun je er als volgt achter komen.
1.) Open een command prompt
2.) Geef het volgende commando en sluit af door op de enter toets te drukken:

Quote

ipconfig

3.) Kijk welk ip adres bij "standaardgateway" staat. Dat ip adres moet je in de browser in typen en dan ben in je het login scherm van je modem.

Standaard is de login gebruikersnaam ziggo en wachtwoord draadloos.
Greetings, Black Tiger
 
papaatje
dankjewel Black Tiger!

het is me gelukt. Het was de tweede IP.
Inlognaam en wachtwoord klopte niet, maar daar ben ik ook uitgekomen.

Gr Eric
 
Black Tiger
Graag gedaan!
Inlognaam en wachtwoord kan inderdaad anders zijn als het voormalig UPC is of nieuwe modems.
Als het een standaard inlognaam en wachtwoord is, kun je ons deze dan ook even mededelen? Dat is misschien handig voor eventuele toekomstige vragen. Wink
Greetings, Black Tiger
 
papaatje
de inlognaam is admin, wachtwoord admin.

ik zal het gelijk ff veranderen
 
Black Tiger
Hartstikke goed. Bedankt! Thumbs Up
Greetings, Black Tiger
 
papaatje
nu kan ik inloggen in mij UBEE modem, en kan ik de port forwarding invullen en saven, maar zodra ik uitlog en weer opnieuw inlog staat deze port forwarding er niet meer in.
Hoe kan dit?

Gr Eric
 
Black Tiger
Huh? Dat zou niet moeten mogen gebeuren.
Dus het blijft wel staan als je saved, even rondbladert in het modem en terug gaat kijken. Maar het is weg als je uitlogt en daarna weer inlogt, correct?

Zoja, dan kun je het beste je modem terugzetten naar fabrieksinstellingen en dan nog eens proberen.
Als dat ook niet werkt, dan lijkt me dit een fout in het modem, in dat geval even de Ziggo helpdesk bellen.
Greetings, Black Tiger
 
papaatje
Zelfs als ik ga rond bladeren gaat het weg.Frown
 
Black Tiger
Dan slaat hij hem niet op. Geeft ie geen foutmelding bij het saven?
Kun je een screenshotje maken van de forward al je hem gemaakt hebt?
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'inloggen UBEE UVW3226EU', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Inloggen met iemand anders zn acount Algemeen : 5 05-02-2018
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Ziggo ubee 3200 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 22-10-2016
Automatische reset van Ubee EVW321B Klacht over Ziggo : 8 01-10-2016
Advertentie