obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Herroeping mediabox
jalianmo
ik ben al jaren ziggo klant, met de laatste jaren een alles in 1 plus, met Het lage aanvullend standaard pakket.
Nu moest ik in oktober 2014 een nieuwe Humax kopen, de 5200, en hier kreeg ik een dongel bij.
Dus aanvullend pakket gewijzigd naar tv-extra zodat ik via de interactieve tv leuke Disney films had voor mijn kleinkinderen.
Geen probleem,hij heeft zich vergaapt aan Aladdin, Cars, tinkerbell etc.
Nu kwam er in juni een aanbieding van de Horizon Mediabox.
Mooi pakket, dus contract om laten zetten.
Aangevraagd op 16 juni, contract op 26 juni, maar de monteur kwam pas 6 juli.
Nog geen probleem, gewoon gewacht.
Op 6 juli is er een monteur geweest, een redelijk on opgevoede man: alles in de metertarief was niet goed, hij moest achter mijn meubel. Dit stond van de muur af, maar niet ver genoeg. Ramt met zijn wagen tegen mijn meubel, trekt de deur van het toilet open en zegt: ik ga even naar de wc. Ik heb altijd geleerd dat dit netjes gevraagd moet worden bij vreemden, maar ja.
Hij had een slechte dag, want hij heeft alles wel geïnstalleerd, drie knopjes uitgelegd en was toen weg. Alles staat in het boekje zei hij.
Ten eerste had ik na 5 minuten half beeld. Opnieuw resette, aan en uit, het hielp niet. Terugzetten naar fabrieksinstellingen was de oplossing.
Toen bleek dat ik moest betalen voor de films waarvoor ik de on Demandt graag wilde. Ja zeiden ze bij Ziggo, de lijsten van UPC en Ziggo moeten nog gesynchroniseerd worden.
De dag erna heb ik gebeld over de apps want die werkte ook niet. Verbinden met Wifi, het mislukte. Daarna totaal geen tv mee. Gebeld, maar een monteur duurde ruim 1 1/2 week, dus het Humax kastje op de kast geplaatst aangesloten en ik had alles weer.
Hierop heb ik besloten om gebruik te maken van mijn herroepingsrecht. Dit is gebeurt op 9 juli.
Wat schets mijn verbazing: de, graag gewilde films zijn via het Ziggo account niet meer verkrijgbaar.
Mevrouw u heeft opgezegd en een nieuw abo afgesloten.
Nee, ik heb een andere vorm aangevraagd en dit herroepen.
Ze wilde niet luisteren. Op mijn, maar ik het via Ziggo al maanden My Prime zeiden ze dat dit onmogelijk was. Ik ben dus gek. Ik kan het ook niet bijbestellen, want dat kan tegenwoordig alleen met de Horizon box.
Wat een service en wat een stress.
Heeft iemand anders ook gebruik gemaakt van MyPrime op het bestaande Ziggo account voordat de Horizon box kwam.
Ik zoek een oplossing.
 
Zippo
Ik heb ziggowebcare ingeseint over je klacht.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
jalianmo
Wat kan Ziggo webcare voor mij doen? Nemen zij contact met mij op?
 
Black Tiger
Als het goed is nemen zij via deze site contact met jou op en zullen dan via een prive bericht om wat gegevens vragen.
Daar moet je even op wachten.
Zij zullen daarna de zaak bekijken en zien hoe te helpen. Over het algemeen kunnen zij meer als de normale helpdesk.
Dus ik zou even op hun reactie wachten.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Herroeping mediabox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Aansluiten oude tv op mediabox next Algemeen : 3 27-09-2022
Mediabox XL verbruikt in stand-by modus bijna tien keer zoveel stroom Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 21-03-2022
Mediabox next ? Algemeen : 11 19-07-2019
mediabox xl aanmelden Algemene computer en software vragen. : 4 19-06-2018
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
Advertentie