Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
is dit service
|
|
gabriel1949 |
Geplaatst op 17-07-2015 11:16
|
Activiteit » Steenwijk » 8331XV » TV + Internet Z2 » Horizon » Technicolor TC7210 » TV Standaard Berichten: 37 Lid sinds: 23-05-2013 |
Ik had een nieuw abonnement besteld via inloggen bij MijnZiggo Ging om Connect Complete & Play Complete zonder bellen Ik kreeg op de inschrijving een PDF met vermelding dat er op 10 juli 2015 tussen 12.00 -18.00 uur een monteur zou komen. Leuk, ik verhoging snelheid en uitbreiding mogelijkheden, Ziggo een klant die een jaar blijft. Maar wat schets mijn verbazing, op 3 juli 2015 krijg ik een brief Monteur komt dus pas op 23 juli 2015 tussen 12.00 -18.00 uur Schrijf een mail dat ik al men afspraken moest verplaatsen (die van 10 juli) maar denk je dat het een duidelijk antwoord is wat je terug krijgt, nee, men leest gewoon over men gezeur/uitleg heen. Immers men had toch eerder contact kunnen opnemen dat er iets fout was gegaan met de automatische bevestiging, nee dus en dat soort dingen deugt niet, want je houd daar een nasmaak van over als "o ze worden groter, en nu moeten robotten de mails maar beantwoorden Als Ziggo zijnde kun je het niet altijd iedereen naar de zin maken, maar om niet een mail gewoon goed te beantwoorden is fout. je kunt nog zoveel reclame maken, we zijn altijd nog cliƫnten. Maar goed, nu maar hopen dat de negatieve berichten of installatie etc. niet waar zijn. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- dit probleem doorgegeven aan Ziggo via mail op 16.7.2015 en volgens mij ook al eerder Wat gebeurt er regelmatig met mijn mobiele abonnement van KPN! de WiFi is geweldig Maar nu blijkt al 2 x dat de instelling plots gewijzigd worden in bijvoorbeeld UPC MMS upc.hu.upcmobiele.com dus bij mobiel internet staat normaal dus: Portalmmm.nl maar als het fout is dan staat er dus upcmobiele.com en dat is natuurlijk rampzalig bij een noodgeval, immers als je al een medisch probleem hebt moet je kunnen vertrouwen op je mobiel Kortom ik hoop nu maar dat men zich hier in gaat verdiepen, daar alles altijd goed werkte van KPN er zit op alles betaalde software ( en vooral beschermde) Aan de installatie is niks gewijzigd dat het is me een groot raadsel, het hele KPN gebeuren is dus dan overschreven. |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 17-07-2015 20:06
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2858 Lid sinds: 07-04-2011 |
Ik heb een berichtje gestuurd naar Jelle van Webcare om hier eens een blik op te werpen.
Greetings, Black Tiger
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'is dit service', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
ZEER SLECHTE SERVICE | Klacht over Ziggo | : 9 | 01-08-2017 |
wifi slecht en vage service? | Klacht over Ziggo | : 6 | 17-06-2017 |
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig | Klacht over Ziggo | : 3 | 23-05-2017 |
Slechte service ZIGGO | Klacht over Ziggo | : 7 | 04-05-2017 |
Service level zakt wel behoorlijk. | Klacht over Ziggo | : 7 | 26-09-2015 |
Advertentie