obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Loewe Connect ID TV met Interactieve CI+1.3
P C Buchly
Sedert maart 2015 een nieuwe Loewe TV aangeschaft na veel problemen met een Loewe TV van 2 jaar oud na de samenvoeging ZIGGO/UPC.
Oude module gaf constant storing aan, een geleend van de buren ( nieuw) geen resultaat , nu één van de winkelier t.w.: Quantis Interactieve CI + 1.3 module.
Nu het probleem:
TV wilt niet opstarten met melding dat er een module in zit, maar wel beeld, en geeft bij overschakelen de melding E16-4 kort in beeld. (ongeacht of de zender onder de decoder zit bij Ziggo)
Weet iemand een oplossing voor deze Loewe storing met Ziggo of een oplossing, dan hoor ik dat graag.
Alvast bedankt voor het meedenken.
 
P C Buchly
Ja.
Mijn buurman heeft de zelfde problemen.
Wij zijn gelijk komen wonen in Futura te Zoetermeer en hebben allebei bij de zelfde winkel onze TV gekocht.
Winkelier is op de hoogte. Maar je zou verwachten dat de winkelier het toestel(len) zelf uit gaat testen en ons een leen toestel geeft.
 
Black Tiger
Helaas is het enige wat ik heb kunnen vinden, dat het nog wel eens verschil kan maken als de module er al in zit tijdens de installatie.
Een bepaalde volgorde aanhouden kan belangrijk zijn.

Althans volgens de website van Ziggo.
Misschien kan dat nog enige hulp bieden:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/t...ule/loewe/

Verder vond ik dit nog betreffende gecertificeerde Loewe tv's:

Quote

televisietoestellen met chassistechnologie SL 1xx met softwareversie V3.19.0. Deze chassistechnologie wordt gebruikt in alle Loewe-LED-televisies.

Greetings, Black Tiger
 
P C Buchly
bedankt voor het meedenken. heeft geen oplossing gegeven.
 
Black Tiger
Da's jammer om te horen.
Mocht ie aan de vereisten voldoen, lijkt het me toch dat een gerenommeerd merk als Loewe voor een oplossing zou moeten kunnen zorgen.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Loewe Connect ID TV met Interactieve CI+1.3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Connect box Klacht over Ziggo : 3 21-10-2017
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows Algemene computer en software vragen. : 5 07-01-2017
internet op Loewe TV Snelheid : 4 03-01-2017
storing interactieve televisie van Ziggo Storing : 4 22-11-2016
Melding E48-32 met nieuwe interactieve hd recorder Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 8 28-03-2015
Advertentie