obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Ubee EVW3226
toonzo
Hoi,

Ik heb afgelopen week dit modem gekregen. Is dit een nieuw model?

Ik zie hem nog nergens in de lijstjes met Ziggo modems staan. Ik kan deze ook niet selecteren als modem in mijn profiel.
 
Zippo
Weet iemand er meer van? Dan update ik de profiel velden met dit type modem.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
toonzo
Dit modem dus:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/apparatuur/ubee-evw-3226/
 
Zippo
Dank je ik zal die z.s.m. toevoegen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Zippo
Modem is toegevoegd evenals Technicolor en Horizon.
Via "Profiel wijzigen" zijn de velden aan te passen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
toonzo
Bedankt
 
Justin23
De Horizon Mediabox staat ook niet in het lijstje.
 
Zippo
De Horizon staat er wel tussen alleen niet als horizon mediabox. Niet alfabetisch als een van de laatste.
Heb je wel in het lijstje van modems gekeken in je profiel?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Justin23
Ik heb de technicolor als modem en de mediabox puur als ontvanger want deze werkt nog niet als modem.
 
Zippo
Even uit het hoofd, ik dacht dat er zelfs 2 kabelmodems in de horizon mediabox zitten. Zie ook, horizon-info.nl
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ubee EVW3226', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Ziggo ubee 3200 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 22-10-2016
Automatische reset van Ubee EVW321B Klacht over Ziggo : 8 01-10-2016
Ubee modem gebruiken als router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 17 03-06-2016
Advertentie