obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Horizon mediabox
emmelotj
Ik heb nu een paar maanden een horizon mediabox wat het probleem is dat de tv gids waar je de programma's kan opnemen soms geeft Het aan geen gegevens beschikbaar dus kan je het programma dat je wilt opnemen niet gaat.als je de mediabox weer in de fabriek instellingen zet is het probleem voorbij mijn vraag is of er nog meer klanten hier last van hebben het is erg vervelend als dit een paar keer per maand gebeurd
Anders hoop ik dat ziggo er snel wat aan doet.
 
Matty
Beste Emmelotj,

Dit zelfde probleem heb ik ook en mijn box is pas 2 weken oud heb hiervoor contact gehad met de klantenservice en die sturen een monteur langs (Had nog recht op een gratis eerste aansluiting monteur.

Met de klantenservice en een paar testen van mijzelf kwamen we er eigenlijk al snel uit dat de box zelf het probleem zou moeten zijn soms zegt de box ook dat hij iets heeft opgenomen maar als ik dan verder klik dan staat er niets, wat ook logisch is als hij geen programmainformatie krijgt, dan kan hij ook niets opnemen.

Monteur komt woensdag en ik verwacht dat een andere box het probleem zou moeten verhelpen ik hou je via hier wel op de hoogte. Maar ik zou zeker de klantenservice bellen hiervoor daar dit eigenlijk gewoon niet mag.

Ze vroegen ook of mijn box uitging in de nacht ik zei ja, en toen vertelde ze mij dat de programma informatie in de standby modus werd bijgewerkt, echter mijn horizon is tevens mijn modem dus eigenlijk gaat hij dan op standby en niet volledig uit. maar het mag allemaal niet helpen mijn programma gids is meestal leeg. Kortom ik denk echt dat het de box zelf is en hoop dat met een andere box mijn probleem verholpen is.

Heb nog wel een vraag aan je : gebruik jij ook de horizon als modem of gebruik je een los modem, misschien moet de horizon te hard werken als hij intensief als modem en als decoder moet werken?

groeten Matty
 
emmelotj
Bedankt voor de info ik heb de mediabox altijd aanstaan dus ze kunnen altijd een update doen maar ik ga zeker bellen
Mvg John
 
Matty
Monteur is geweest vandaag en ik moet zeggen : toppie monteur !!!

hij heeft het aop de aansluiting in de woning (mijn aop zit in een meterkast die buiten het appartement staat) en de decoder vervangen , ik hoop dat mijn probleem hiermee opgelost is , de waardes van de box waren goed het vervangen van het aop en de aansluiting in de woning deed hij omdat hij wat corrosie erop zag dus eerder uit voorzorg Smile

De waardes waren allemaal ok dus het probleem zou eigenlijk alleen maar in de box kunnen zitten nu vingers gekruist houden of het hiermee ook echt opgelost is maar ik heb goede hoop Smile En zeker weten doe ik het over een dag of 2 3 want dan was de andere meestal al zijn programma gids geheel of gedeeltelijk kwijt


Matty
 
Matty
We zijn 5 dagen verder en alles werkt nog steeds perfect.

Ik ben nu toch echt wel overtuigd dat het wel de box moet zijn geweest die het probleem was.

Blij met nieuwe box kan nu weer opnemen en afspelen wat ik zelf wil en niet thuis komen en lege programma's op de box zien...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Horizon mediabox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Aansluiten oude tv op mediabox next Algemeen : 3 27-09-2022
Mediabox XL verbruikt in stand-by modus bijna tien keer zoveel stroom Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 21-03-2022
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Mediabox next ? Algemeen : 11 19-07-2019
Horizon box heel vaak ofline. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 09-11-2018
Advertentie