obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Mediabox wil gewoon niet activeren
nicoverduin
Ik heb sinds vorige week een mediabox ontvangen omdat de HD recorder voor de 2e keer met kapoote tuners zat opgescheept. Volgens Ziggo zou er van alles meer kunnen en nog iets goedkoper ook... Sad
Nou dat wordt dus duurkoop. Gelijk installeren.... jammer maar volgens Ziggo moet ik wachten tot 4-8-2015 want dan gaat mijn contract in....
Vanavond weer gebeld...... Volgens Ziggo werd hij net geactiveerd. Nou dat komt geloofwaardig over..
Maar dan gaat het volgens Ziggo 2.5 -3 uur duren.....
Ik heb het een beetje gehad met Ziggo....
Weet iemand wat de alternatieven zijn voor Ziggo in Heemskerk. Wordt het toch maar na ruim 25 jaar afscheid nemen. Want dit is een echte kl.te service.....
 
MisterSenseo
Ik heb het Webcareteam geattendeerd voor je, wellicht kunnen zij wel een stukje service verlenen.
De helpdesk is meestal niet zo heel kundig en het is vakantietijd ( vakantiekrachten lezen alleen een checklist op ).
Ik hoop dat dit je iets brengt.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Matty
Beste Nico,

Heb je ondertussen al beeld en geluid op je horizon box?

Of ben je toch naar een andere provider gegaan?

Mvg,

Matty
 
Bitfreak
Heb je de Horizonbox aangesloten op de bestaande aansluiting of je je deze aansluiting vervangen?.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mediabox wil gewoon niet activeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Aansluiten oude tv op mediabox next Algemeen : 3 27-09-2022
Mediabox XL verbruikt in stand-by modus bijna tien keer zoveel stroom Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 21-03-2022
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie