obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Wifi van 3 naar 1 SSID
Beauty555
De 2,4 GHz en de 5 GHz Wifi verbindingen zijn aanwezig en werken perfect.
Internet werkt op beide frequenties ook heel goed.

Ik vindt zelfs dat de Wifi signaalsterkte van beide frequenties uit de HB verbazendwekkend ver reikt. Heb door het hele huis een heel hoog Wifi bereik. Sta er van te kijken waar ik allemaal nog kan internetten in mijn woning en in mijn straat.

Alleen de Horizon Wifispots staat in de HB nog op disabled. Kan deze ook niet aanpassen in de HB.
In "Mijn Ziggo" staat Wifispots op "Aan".
Heb enkele dagen geleden wel Horizon Wifispots voorbij zien komen onder de diverse SSID's die mijn draadloze systemen konden vinden.

Nog even wat proberen en testen of ik de Wifispots ook op enabled kan krijgen.
 
MisterSenseo
Probeer in "mijn Ziggo" eens de WiFiSpots uit te zetten en een uurtje later weer aan.
In beide gevallen zal je modem opnieuw starten, kun je direct zien of alles blijft werken zoals ingesteld, hihi.
Dit noemen we het systeem in de maling nemen, slaat nergens op, maar effectief op één of andere duistere manier........ Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wifi van 3 naar 1 SSID', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Advertentie