obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding met Ziggo valt regelmatig weg
Beauty555
Ik heb de Horizon Box Samsung SMT-G7401.
De energieverbruik van de box staat ingesteld op de standby mode “HOOG”.

Wat gebeurt is dat na ongeveer 1 á 2 dagen perfect verbonden te zijn geweest met Ziggo opeens deze verbinding verbroken is en niet meer automatisch terugkomt.
Ik kan wel nog TV kijken maar zaken zoals Replay TV, Uitzending gemist, EPG gids terugkijken in het verleden, On Demand, My Prime enz. werken dan niet meer.
Ik krijg ook de melding “Uw Horizon Box heeft tijdelijk geen verbinding meer”.
Ik zie tevens onder: Opties, Help & Info, Verbindingstest dat alle drie de verbindingen op het resultaat “mislukt” staan.

Het probleem is uiteindelijk dan wel weer op te lossen door aan de achterzijde de aan/uit schakelaar te bedienen. Zodat de box opnieuw opstart en weer een verbinding met Ziggo wordt opgebouwd.
Daarna staan de drie verbindingen bij de Verbindingstest weer voor een tijdje op “gelukt” en werken alle andere zaken van Ziggo ook allemaal weer voor een tijdje.
De Signaalsterkte in mijn box is Uitmunted en de Signaalkwaliteit is ook Uitmunted.

Heeft iemand hier ook problemen mee. Weet iemand een oplossing zodat ik niet dagelijks of om de dag de box hoeft te resetten.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
 
Matty
Hoi,

Lijkt een heel klein beetje op mijn probleem wat ik had met de horizon box. Bij mij deed de epg gids het niet goed en opnames dus ook niet goed.

Nadat er een monteur was geweest die de box heeft omgeruild doet de nieuwe het prima.

Ik vermoed dat je het beste contact kan opnemen met de klantenservice om je probleem voor te leggen want het is niet normaal dat je een horizon om de 2 dagen moet resetten.

Ik begrijp dat de horizon bij jou ook meteen je modem is? als dat niet zo is kan het ook aan de internet verbinding liggen die vanaf een modem/router naar de horizon gaat.

Groeten

Matty
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding met Ziggo valt regelmatig weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie