obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Service level zakt wel behoorlijk.
Black Tiger
Ik weet niet wat anderen daarvan vinden maar het service level is behoorlijk aan het zakken.

Als men nu naar 1200 belt dan is het vrij normaal begint te worden dat de wachttijd minstens 15-17 minuten of langer is.
Aangezien we dat nummer gratis kunnen bellen is dat nog niet zo heel vreselijk, maar ik ken gevallen, met name bij nieuwe aansluitingen, dat men dan dus niet kan bellen en met gewone telefoon of zelfs mobiel moet bellen en dat gaat aardig in de papieren open.

Dan heb je nog Webcare op Facebook die veelal ook wel goede hulp geven, maar slechts na dagenlang wachten. Op een vraag op FB van enkele weken geleden over een DNS issue heb ik niet eens een antwoord gekregen bijvoorbeeld.

Dit was eerst zelden het geval.
Iemand een idee waar dit vandaan komt? Komen er zoveel klachten na de overname door UPC? Of zijn alle UPC abbo's erbij gekomen maar heeft men de UPC helpdesks gesloten waardoor er een bottleneck ontstaat bij degenen die helpen?
Greetings, Black Tiger
 
Matty
Ik vrees inderdaad dat door de fusie er een heleboel veranderd is en dat men de helpdesk moest opschalen en dat ook de medewerkers door de bomen niet echt het ziggo bos meer zien..

dit zal op den duur wel weer bijtrekken maar kan wel wat tijd en ergernis in beslag nemen waardoor klanten wellicht overstappen naar glas of adsl dat nemen ze dan voor lief want soms is er gewoon weinig aan te doen.
 
Black Tiger
Ja maar waarom de helpdesk opschalen? Als de helpdesk van UPC ook nog gewoon bestaat, dan zou er feitelijk niets verandert mogen zijn, tenzij de UPC helpdesk overbelast was, of dat men die helpdesk heeft laten vervallen, hetgeen me ook sterk lijkt.

Dat is dus een beetje wat ik vreemd vind.
Greetings, Black Tiger
 
Matty
aantal helpdesken is in de loop der tijd wel sterk terug genomen en een fussie zorgt altijd voor veel extra telefoontjes..

stel je voor een service valt uit door een storing b.v. door een elektra storing half Nederland zonder stroom (bijna niet voor te stellen) de toename op een helpdesk is dan enorm zelfs als men weet dat er geen stroom is dan nog gaat men even voor de zekerheid bellen... is zeer menselijk maar dan stromen lijnen wel vol.
 
Black Tiger
Dat weet ik wel maar de fusie is nu toch al een aantal maanden een feit, dan mag je verwachten dat de drukte terug loopt.
Nja, maar eens afwachten dan.
Greetings, Black Tiger
 
Matty
ben ik met je eens en het is voor mensen altijd heel irritant als ze steeds wat anders vertellen Sad
 
Black Tiger
Op 't forum zijn ze gelukkig nog best redelijk snel. Zal dan toch wel aan de druk te liggen vermoedelijk.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Service level zakt wel behoorlijk.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZEER SLECHTE SERVICE Klacht over Ziggo : 9 01-08-2017
wifi slecht en vage service? Klacht over Ziggo : 6 17-06-2017
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig Klacht over Ziggo : 3 23-05-2017
Slechte service ZIGGO Klacht over Ziggo : 7 04-05-2017
Positief na 2 dagen dat is service Snelheid : 5 29-07-2015
Advertentie