obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
GEEN HORIZONBOX OP VOORRAAD; geen internet/TV/Telefoon dankzij overstap; ZIGGO, NIET DOEN!
benidorm1964
Ik wil van glasvezel naar Ziggo. Op tijd aangemeld (website geeft aan enkele dagen, bevestigingsmail ontvangen). Echter kan geen HORIZONBOX worden ge;everd dus?? GEEN TV/INTERNET/BELLEN voor ca. 2 weken. Wat een BALLENTENT. Volgens hen is het de oorzaak van POSTNL die kan de pakketjes niet brengen..... PostNL vindt dat onzin. Hou zelf dan maar ENKELE WEKEN overlap aan zeggen ze????? Hallo we leven anno 2015! En zij betalen de dubbele abonnementskosten niet. Klacht indienen, helpt niet/kosten claimen helpt nuiet.
 
Black Tiger
Pardon? Dat lijkt me niet helemaal correct.
Het kan niet zo zijn dat jij abonnementskosten moet gaan betalen voor iets waar je geen gebruik van kunt maken.
Overigens heb je geen Horizonbox nodig om te kunnen bellen en internetten, dat gaat namelijk via het modem.

Ik heb Ziggo Webcare even naar dit onderwerp verwezen om te kijken of zij iets voor je doen kunnen.
Gewijzigd door Black Tiger op 22-10-2015 19:15
Greetings, Black Tiger
 
Monteur_kees
Benidorm1964,

De horizonbox is alleen benodigd voor digitale tv, en niet voor internet en bellen
voor bellen en internet heb je een modem nodig
ALLEEN in voormalig UPC gebied wordt de horizon voor alles in 1 gebruikt

wellicht dat Jelle er meer over kan vertellen waar het mis gaat

gr, Kees
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Matty
Beste benidorm1964,

Stel je woont in voormalig upc gebied dan is het gebruikelijk dat ze je alleen de horizon opsturen maar ook daar kun je gewoon een los modem krijgen die zouden ze als tussen oplossing kunnen doen in dat geval totdat er weer boxen beschikbaar zijn. (wat ik wel heel raar vind dat er helemaal geen boxen zijn (maar dat even buiten beschouwing laten) dan zou je toch al internet en telefonie kunnen hebben. De digitale tv zou dan iets laten komen als de box er wel is.

Matty
 
Black Tiger
Zoals gezegd is Ziggo Webcare al op de hoogte gesteld, laten we even hun antwoord afwachten zodat er ook een duidelijke oplossing komt.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'GEEN HORIZONBOX OP VOORRAAD; geen internet/TV/Telefoon dankzij overstap; ZIGGO, NIET DOEN!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie