obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
van standaard mediabox naar horizonbox...
lamers85
Afeglopen dinsdag heb ik mijn abonnement omgezet. Ik had een standaard mediabox (+ extra box, tv royaal en eredivisie) ik had eindelijk de stap genomen om toch over te stappen naar horizon ook weer met hetzelfde extra box, tv royaal en eredivisie.
Vervolgens zit ik maar te wachten... mijn vader had hem een dag eerder besteld (maandag) had ook hetzelfde pakket voorheen als ik en had hem 2 dagen later binnen...en ik... ik zit nog steeds te wachten, te bellen en zit met niks en alle medewerkers die ik spreek..spreken elkaar tegen en zeggen allemaal iets anders...
Hun hadden mijn bestelling van dinsdag geannuleerd omdat er een code bij zou staan die ze niet meer gebruiken...maar wel opnieuw besteld... maar in mijn mail en op mijn ziggo klopte er iets niet. Na dagen gewacht te hebben weer gister gebeld. Ik zeg kan ik niet gewoon in eindhoven bij de winkel de horizon ophalen en die bestellingen annuleren? Ja hoor geen probleem. Dus gister snel alles gehaald bij de winkel.zeiden ze ook dat het waarschijnlijk dezelfde dag nog zou werken... en het werkt niet. Weer gebeld ja dat kan niet mevrouw je moet dat pakket maar terugbrengen want we hebben hier weer een nieuwe aanvraag van vandaag geplaatst. Ik zeg ho ho dat kan niet heb ik niet gedaan.. nee maar wij wel.. ik zeg dat kan toch niet heb nu al een horizonbox dat zouden jullie moeten kunnen zien neem ik aan... Ja maar die zal niet werken want degene die wij vandaag weer hebben besteld voor u zal alleen geactiveerd worden. Ik zeg hoevaak gaan jullie hem opnieuw bestellen en aanvragen dit wordt al de derde keer. Ja ik weet het ook niet het is een grote puinhoop lopen 3 bestellingen van u terwijl ik zie dat u zelf er maar 1 op dinsdag hebt geplaatst. Dat klopt.. maar annuleer alles maar ik heb nu toch een pakket bij de winkel gehaald daar heb ik akkoord voor gekregen toen ik voor de zoveelste keer jullie heb gebeld hij hoeft alleen maar geactiveerd en omgezet te worden door jullie. Vandaag weer gebeld om te vragen of ze het aub even willen omzetten maar dat zouden de mensen aan de telefoon niet kunnen doen maar weer een speciale afdeling en dat wordt maandag pas opgepakt...terwijl ik overal lees dat mensen bellen en bij hun wordt het gewoon handmatig omgezet en geactiveerd... hoe kan dat dan.....
Ben er helemaal klaar mee.. nog ff en ik stap over en ik was altijd een voorstander van upc/ziggo maar op het moment zou ik het iedereen afraden want die mensen daar weten er volgens mij niks van af sinds de samenvoeging van de bedrijven....
 
Black Tiger
Het is erg druk maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat er allerlei bestellingen gedaan worden die niet de bedoeling zijn.
Als die toezegging er is geweest van de winkel en je kon het daar ophalen dan moet het ook geactiveerd kunnen worden.
Het is echter wel zo dat Ziggo met helpdesk bedrijven samenwerkt en niet alle helpdesken hetzelfde kunnen.

Ik heb in elk geval Webcare nu verwezen naar jouw klacht alhier, die kunnen meer doen dan anderen.
Dus hopelijk reageren ze snel en kun je dan snel verder geholpen worden.
Greetings, Black Tiger
 
lamers85
Bedankt.
Ja ik en de medewerkers van ziggo, ik heb er ongeveer 6 gesproken en de een kan me meer als de ander vertellen maar snappen er zelf ook niks van. Maar als je alles bij elkaar zet spreken ze elkaar allemaal tegen. Ik heb dinsdags besteld via de website, maar ik wist niet zeker of ik het goed had gedaan dus even nagebeld en gevraagd wanneer ik het pakket binnen zou krijgen werd er beloofd om zaterdags alles binnen te hebben zodat ik het direct kon gebruiken. Maar hun annuleerde hem steeds en bestelde hem steeds weer opnieuw. Vervolgens blijkt dat hun zelfs gisteren nog nadat ik de winkel uitliep weer opnieuw een bestelling hebben gedaan met wat ik wil terwijl ik vooraf had gebeld om alles te annuleren omdat ik naar de winkel zou gaan om het sneller voor elkaar te krijgen. In de winkel gaven ze aan dat mijn bestellingen automatisch geannuleerd zouden worden en de horizon die ik meekreeg zou, hij dacht een uurtje later wel werken. Na een paar uur wachten toch gebeld maar dit zou niet gaan met het pakket wat ik zou hebben meegenomen. Vandaag weer gebeld wat ik nu precies moest doen en die zei dat het pakket wat ik gister heb meegenomen toch geactiveerd zou worden. Maar niemand lijkt het gewoonweg te willen omzetten. Gister niet en vandaag niet.
Toch raar elke medewerker beloofd iets maar vervolgens werkt het nog niet. Op google staan talloze klachten met meerdere klachten zoals ik en zodoende heb ik ook gevonden dat het toch handmatig door een medewerker van de klantenservice omgezet en geactiveerd kunnen worden maar dit doen ze niet voor iedereen.
 
Black Tiger
Begrijpelijk.
Maar laten we even de reactie van Webcare afwachten, zij kunnen echt heel veel aangezien zijn van Ziggo zelf zijn.
Het kan echter wel zijn dat dit pas na het weekend is, durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Greetings, Black Tiger
 
MisterSenseo

Quote

Black Tiger schreef:

Begrijpelijk.
Maar laten we even de reactie van Webcare afwachten, zij kunnen echt heel veel aangezien zijn van Ziggo zelf zijn.
Het kan echter wel zijn dat dit pas na het weekend is, durf ik niet met zekerheid te zeggen.


Aangezien ik de knop nog zag heb ik ook het Webcareteam geattendeerd, liever 2 keer dan 1 keer te weinig...........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Yep, prima. Ik had de pm optie gebruikt om ze allemaal aan te schrijven.Smile
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'van standaard mediabox naar horizonbox...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Aansluiten oude tv op mediabox next Algemeen : 3 27-09-2022
Mediabox XL verbruikt in stand-by modus bijna tien keer zoveel stroom Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 21-03-2022
Marco van Basten naar Ziggo Sport Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Advertentie