obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Horizon mediabox
Hefaistos
Ik sta ook op het punt om maar over te stappen.
Heb nu de mediabox met alle funkties, maar deze werken niet.
De mediabox heeft een veel beter wifi signaal, is niet te gebruiken.
Met de vorige Mediabox kon ik het wifisignaal koppelen met de Ubee, nu niet meer
De mediabox heeft routerfunktie en telefoon, niet te gebruiken.
Ik heb nu de Mediabox en een Ubee die stroom gebruiken, samen meer als voorheen
terwijl de mediabox het alleen zou kunnen.
Bij navraag of dit nog geactiveerd wordt en wanneer dan was het antwoord:

"PROBEER HET MEDIO VOLGEND JAAR NOG EENS"

Mijn decoder kon ik echt uitzetten, de mediabox is 's nachts een lichtbak.
Ben je het wachtwoord kwijt dan kan de mediabox alleen vervangen worden, geen fabrieksreset.
Vergeten met het aanpassen van de software.
En zo nog wat van die onbenulligheden.
Het is dat mijn partner Brabant wil kijken, die heeftKPN niet.

O ja kreeg de melding dat mijn gebruikers naam om techn. reden niet meer te gebruiken was.
Flauwe kul, een upc gebruiker had deze naam al en omdat ZIGGO toegevoegd is aan UPC kreeg deze voorang
Gewijzigd door Hefaistos op 10-11-2015 13:51
 
Black Tiger

Quote

Flauwe kul, een upc gebruiker had deze naam al en omdat ZIGGO toegevoegd is aan UPC kreeg deze voorang

Ik denk dat er een verdeling heeft plaats gevonden want omgekeerd is dat ook het geval, dat Ziggo gebruikers de naam moesten wijzigen.
Het heeft ook te maken gehad op een gegeven moment als er dubbele namen waren, wie er het eerste inlogde op Mijn Ziggo, als ik het me goed herinner.

Voor de rest.... tja... als er bedrijven samen gevoegd worden krijg je veranderingen. Ziggo gebruikers zijn o.a. niet blij met de slechte frequenties die ze moesten gaan gebruiken die UPC in gebruik had, met als gevolg allerlei storingen op het signaal.

Het is momenteel niet van het allerbeste maar ik ga er van uit dat het wel beter zal gaan. Men kan immers ook geen antwoord geven op zaken waarvan het nog koffiedik kijken is wanneer het allemaal gaat werken.

Het probleem met het wachtwoord van de box lijkt me met een volgende firmware update makkelijk op te lossen.

Dat heet wifi signaal niet meer te koppelen zou zijn vind ik vreemd, helaas heb ik zelf geen Horizon en kan je hier dus niet mee helpen, misschien een van de collega's?
Greetings, Black Tiger
 
Matty

Quote

Black Tiger schreef:

[quote]

Dat heet wifi signaal niet meer te koppelen zou zijn vind ik vreemd, helaas heb ik zelf geen Horizon en kan je hier dus niet mee helpen, misschien een van de collega's?


Ik zal hier in het weekeinde eens naar kijken of dit wel / niet mogelijk is, zo uit mijn hoofd weet ik het niet .
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Horizon mediabox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Aansluiten oude tv op mediabox next Algemeen : 3 27-09-2022
Mediabox XL verbruikt in stand-by modus bijna tien keer zoveel stroom Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 21-03-2022
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Mediabox next ? Algemeen : 11 19-07-2019
Horizon box heel vaak ofline. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 09-11-2018
Advertentie