obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Hoe OSCAM configureren op Mut@nt HD2400??
Hikmet24
Beste leden,

Van de week crashte mijn Mut@nt HD2400 decoder en flashte er een nieuwe image erop. Ik ben OpenATV gebruiker dus heb ik een nieuwe versie van OPENATV erop geflasht alleen, ik was vergeten om van mijn instellingen een backup te maken. Dus nu ben ik al mijn instellingen kwijt inclusief de Softcam OSCAM instellingen om naar Nederlandse zenders te kijken. Ik zit bij Ziggo en gebruik een Ziggo Irdeto smartkaart in mijn decoder. Hoe moet ik nou de OSCAM goed instellen zodat ik weer naar Nederlandse zenders kan kijken?? Want voor de crash kon ik gewoon naar Nederlandse zenders kijken

En nog iets wat ik even kwijt wil, ik zit al meer dan 3 jaar bij Ziggo heb altijd naar 60 Zenders waarvan 27 in HD met mijn Smartkaart kunnen kijken. Heb altijd abonnement TV standaard gehad. Oude Ziggo pakketten waren zo; TV standaard - 60 zenders (27 in HD) TV Plus - 90 zenders (27 in HD) en TV Plus -120 zenders ( 30+ in HD) NU heeft ziggo alles omgegooid, ineens moet ik naar SD zenders kijken, heb ik maar 30 zenders en 3 in HD, NL 1 t/m 3 zijn in HD. Alle 30 zenders zijn FTA zenders dus vrij te ontvangen. Wil ik weer 60 zenders ( 27 in HD ) kijken moet ik maar 24.95 gaan betalen volgens ziggo... terwijl ik eerder gewoon 18 euro betaalde ( en nog steeds z'n 18 euro betaal) en ik gewoon 60 zenders had.. Ik heb geen bericht gehad ineens werd alles omgegooid.. Ik heb Z2 + TV standaard abo van ziggo ! Ik vindt dit heel slordig van ziggo en buiten dat sinds fusatie met UPC is ziggo steeds slechter aan het presteren... Instabiele verbinding, Wegvallen van verbinding, Waardeloze WIFI verbinding, Zenders die vaak een te lage signaal hebben waardoor je niet meer fatsoenlijk tv kunt kijken.. Signaal gemiddeld %25 procent.. en dat is veelste weinig! Klantenservice is klantonvriendelijk geworden... Ik woon in Enschede en mensen vrienden kennissen familie etc zijn niet tevreden met ziggo sinds Fusie met UPC! ik hoor steeds meer klachten over Ziggo... De grootste fout van ZIGGO ooit! Dus een dikke minpunt voor Ziggo. Heel veel dingen die mensen om mij heen meemaken heb ik ook.. Mijn Internet is ook niet al te best meer, TV kijken gaat ook moeizaam... Op dit moment %32 Signaal..... Ik zit al zo lang bij ZIGGO en dit krijg ik als dank terug???? Dat alles ineens duurder wordt is ook te gek voor woorden!

Hikmet24.
 
Black Tiger
WHAHAHAHA, da's een goede.
Ik zou even op een satellietforum gaan vragen, daar komt Oscam immers vandaan.
Als je niet aan cardsharing doet kun je het jezelf ook een stuk eenvoudiger maken en CCCam installeren, vermits die te krijgen is voor de Mut@ant.
Een stuk weiniger bestanden en het werkt al automatisch zonder dat je iets hoeft te configureren zoals in Oscam.

Dat met die pakketten is inderdaad verandert sinds er dat "play" is gekomen, die nieuwe pakketten dus.
Je hebt dan ook internactieve en terugkijken met Replay TV.
Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is maar alles wordt duurder helaas.

Ik blijf dus ook momenteel lekker op mijn pakket zitten want als ik wissel ben ik ook 5 euro p/m duurder uit. Heb dan wel wat meer mogelijkheden maar daar heb ik momenteel nog geen behoefte aan voor dat geld. En er zijn alternatieven die steeds aantrekkelijker beginnen te worden, daar ben ik eerlijk in.

Het signaal is natuurlijk een andere zaak, dus daar zul je echt even contact met Ziggo over moeten opnemen, dat moet beter zijn. Wel zorgen dat je zelf binnen goede kabels hebt en de storing niet daaraan ligt.
Voor een signaalprobleem kunnen ze evt. een monteur langs sturen.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe OSCAM configureren op Mut@nt HD2400??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ubee modem openingstijden internet configureren Algemeen : 3 06-12-2011
Advertentie