obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Horizon box
willem63
Heb net een installatie monteur van ziggo gehad om mijn HB te verbinden met internet via de kabel.Dat is volgens mij gelukt,maar de HB kan mijn laptop niet vinden cq herkennen.
Wie heeft voor mij een antwoord of oplossing.
 
Black Tiger
Het is omgekeerd. De laptop moet je Horizon vinden.Smile

Staat wifi wel aan op de Horizon? Welk operating systeem staat er op je laptop? Ziet de laptop wel andere wifi netwerken?
Greetings, Black Tiger
 
willem63
Geen idee,ben een leek op dit gebied
 
Black Tiger
We zullen toch wat van antwoorden moeten hebben op die vragen, met name of en zoja welke wifi netwerken de laptop ziet en welke Windows (7, 8 of 10) er op draait, anders wordt het erg moeilijk om je te kunnen helpen.
Greetings, Black Tiger
 
willem63
Windows10 en wifi van ziggo44724
 
Black Tiger
Kijk even op je Horizonbox, vermoedelijk de onderkant. Daar zou een sticker moeten staan met het WPA(2) wachtwoord.
Althans daar ga ik van uit omdat het op de modems ook zo werkt.

Ziggo44725 zal jouw wifi netwerk zijn aangezien er geen ander in de buurt is, althans dat geef je niet aan.
Daar kun je dan verbinding mee maken met je Windows 10. Er zal voor een wachtwoord gevraag worden, gebruik dan het wachtwoord wat op de sticker van de Horizonbox staat.
Dan zou het als het goed is moeten werken.

Horizonbezitters mogen me graag corrigeren als het bij de Horizon op andere wijze zou gaan.
Greetings, Black Tiger
 
willem63
Dat werkt allemaal perfect,ik kan alleen niks streamen vanaf mijn laptop en telefoon via of met de HB.In het mene van de HB staat o.a mijnmedia en daarmee kun je media streamen vanaf laptop en telefoon,maar dat lukt niet.Volgens ziggo forum moet je dat doen met b.v.Twonkey,zou in mijn ziggo te downloaden zijn,maar nergens te vinden.Weet niet of het wat uitmaakt als ik in een oud ziggo gebied zit,upc had wel die optie.Als ik via google twonkey download,wordt er om een serial gevraagt omdat het een proefversie schijnt te zijn.
 
Black Tiger
Oh maar dat bleek helemaal niet uit je initiele probleemomschrijving. In eerste instantie leek het alsof je geen verbinding kreeg met de Horizonbox.
Streamen is een ander verhaal.

Ik ben ook even bij Google gaan zoeken en kreeg een helppagina van Ziggo bovenaan.
Heb je die al doorlopen?
https://www.ziggo.nl/klantenservice/h...instellen/
Greetings, Black Tiger
 
willem63
Ik heb nu een wifi dongel in mijn tv,streamen vanaf mijn telefoon werkt,maar waarmee kan ik media streamen vanaf mijn laptop,heeft iemand een downloadlink voor mij om een tool binnen te halen.
 
Black Tiger
Normaliter kan dat ook via VLC Player of Windows Media speler. Heb je geen aparte tool voor nodig. Wel even zorgen dat bestands- en printerdeling geactiveerd is op de laptop.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Horizon box', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Horizon box heel vaak ofline. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 09-11-2018
Verbindingsproblemen Horizon Box Klacht over Ziggo : 3 27-02-2018
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
Advertentie