obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
History 2 in het pakket?
Ja MET extra betalen Ja MET extra betalen 17%[1 stem]
Ja ZONDER extra betalen Ja ZONDER extra betalen 67%[4 stemmen]
Nee Nee 17%[1 stem]
Geen mening Geen mening 0%[0 stemmen]
Totaal stemmen : 6
 Onderwerp afdrukken
History 2
Lone Wolf
Ik kijk veel naar History, en daar zie ik steeds reclame voorbij komen met programma's die ik graag wil zien.
Maar die worden uitgezonden op History 2.
Deze zender word door Ziggo niet doorgegeven, wanneer kan ik die zender verwachten?
Er zijn genoeg lege plekken.

In Peru hebben ze ook kabel tv, maar dan wel 1000 kanalen, dat kan hier ook toch?
Ziggo hoeft alleen een schakelaar om te zetten, probleem is alleen dat ze voor die handeling weer enorm veel geld vragen.
Lijkt haast of de koning zelf naar Ziggo komt om dat te doen.
Grin
Ongeloofelijk , je blijft lachen met Ziggo
 
Black Tiger
Het is niet alleen een schakelaar om zetten. Veel van die zenders vragen geld voor doorgifte en dat moet Ziggo dan betalen.

Ze kunnen natuurlijk ook wel internet kanalen doorstreamen maar of je daar veel aan hebt....

Zenders erbij zou wel leuk zijn, maar gezien tegenwoordig alles vol zit met reclame boeit het me persoonlijk niet zo. History 2 zou wel een van de leukere zenders zijn, dat wel.
Greetings, Black Tiger
 
bupaul
Beste Lone Wolf, ik ben het met je eens dat het zou moeten kunnen.
Sowieso kun je niet 1 zender toevoegen maar gelijk een pakket met zenders die je niet wilt hebben.
Ik heb begrepen dat er steeds meer vraag is om zelf je extra pakket samen te stellen en ik hoop dat dit dan ook komt.
Overigens is dit niet alleen bij Ziggo maar bij alle aanbieders.
Degene die dit als eerste oppakt zal zeker veel klanten krijgen.
Technicolor Modem
 
Black Tiger
Bupaul: Daar heb je 100% gelijk in. De klant wil meer en ik denk ook dat degene die het eerste een "zelfbouw" pakket gaat leveren, met bijv. de NL zenders en de commercielen als basis en de rest zelf samenstellen, echt veel klanten gaat trekken.

Alleen al in mijn familie- en kennissenkring zijn er velen die wel iets willen hebben, maar het niet nemen omdat het te duur is omdat er zoveel bij zit wat ze niet willen.
Terwijl ze evt. wel dat extra bedrag willen betalen als ze er een paar andere zenders in konden duwen.

Dus ik hoop met jou mee dat zoiets snel gaat komen.
Greetings, Black Tiger
 
briolet
Er zit al veel te veel in het huidige pakket. Stop zo'n zender maar in een aanvullend pakket.
 
Black Tiger
Waarom zou je? Gun je mensen geen gratis zender Briolet?
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'History 2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
History Channel HD - geen signaal (opgelosT) Digitale radio of televisie storing : 1 13-12-2009
Advertentie