obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier vindt u notulen van het overleg tussen de Ziggo Gebruikers Groep en Ziggo. Uw suggesties om te bespreken met Ziggo zijn welkom!
 Onderwerp afdrukken
Fijn kerstdagen Ziggo gebruikers crew!
Cesarine
Bedankt voor de privé bericht.
Ik wens jullie ook een super zen rustige kerst 🎅 en vooruit en prachtige jaar wisseling.
En ik wens Ziggo....niks want ik ben erg boos op hun.
Ik ben française en sinds 1 april 2015 ons ENIGE frans zender in het Ziggo pakket bestaat niet meer!
17 Turks zenders
10 Chinees
etc
GEEN EEN Frans zender! Schotel en duur 2de ontvanger moeten kopen naast de Ziggo abonnement!
Dus geen fijn kerstdagen en geen prachtige nieuwjaar meneer Ziggo
 
Black Tiger
Troost je Cesarine, de Rai Uno is er ook uitgegooid.
Overigens is het niet de enige Franse zender. TV5Monde is nog steeds aanwezig in het standaard pakket.

De rest van je verhaal klopt ook niet helemaal volgens mij. Ik kan geen 10 Chinese zenders vinden en ook geen 17 Turkse. Tenzij ik alle pakketten ga bekijken (dus extra betalen) dan kom ik op 10 Turkse en 6 Hindi zenders.

Het is echter wel verbazingwekkend dat er meer Turkse dan Duitse zenders aanwezig zijn en men ondanks dat en een groot protest besloten heeft om France 2 te verwijderen.

Overigens was France 2 gratis te ontvangen op satelliet en een FTA ontvanger hoeft niet zo duur te zijn. Maar het is natuurlijk niet de juiste gang van zaken. Bijzonder vreemde beslissing van Ziggo.
Helaas kunnen wij als forum daar ook niets aan veranderen, wij zijn een onafhankelijk forum.

Ondanks alles toch de allerbeste wensen voor je en hopelijk toch nog prettige Kerstdagen en een gelukkig 2016!
Greetings, Black Tiger
 
Cesarine
Ik weet dat jullie zijn een onafhankelijk forum ik wilde gewoon zeggen dat ik ben nog steeds boos op Ziggo management...:-(
En... tv5 is Franstalige (Canada, België, Zwitserland Frankrijk). Met erg weinig frans (uit Frankrijk) programma.
Meest programma's zijn Canadees of Zwitserse en ik heb ondertiteling nodig!
Echt onbegrijpelijk dat France 2 kwam te vervallen.
Maar goed.
Nogmaals bedankt voor jullie wensen Ziggo gebruikers forum Crew
Vriendelijk groetjes :-)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fijn kerstdagen Ziggo gebruikers crew!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie