obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Router
Wim Poort
Ik wil een sterkere en stabiele WiFi ontvangst.
Wat is een goede router?De Apple router van ca. €200 of is er een even goed alternatief dat goedkoper is?
 
Black Tiger
Apple router? Heb je Apple apparatuur dan?

Er zijn zeker goedkopere alternatieven waaronder enkele Asus, Fritzbox en Netgear routers, zelfs Sitecom doet het tegenwoordig goed.
Maar een van die Asus routers schijnt erg sterk te zijn, zoek hem even voor je op.

Edit: gevonden.
De Asus RT-AC66U en Asus RT-N66U schijnen erg goed te zijn qua bereik en stabiliteit.
Greetings, Black Tiger
 
Wim Poort
Mijn iPad en telefoon zijn Apple. Mijn leverancier van mijn tv (ten delen op WiFi) had hele goede ervaring met de dure Apple router.
Ik ben ook uitgekomen op de netgeaer 1900.ik vind stabiliteit erg belangrijk met mijn huidige router heb toch regelmatig slechte ontvangst.
 
Black Tiger
Wat ik altijd doe is berichten nakijken en reviews, met name op Tweakers want die testen dat soort vaker iets diepgaander dan de gewone gebruiker.
Met die Asus lig je op de helft van de prijs van de Asus router en nog een stuk lager dan de Netgear 1900 serie volgens mij.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen ervaringen heb met Apple routers en tot nu toe nog niet naar reviews van de Sitecom ben gaan kijken.
Maar het lijkt me dat het voor jou geen problem moet zijn deze Asus en de door jou genoemde Netgear op Tweakers te kunnen vergelijken.
Dan moet er achter te komen zijn welke het beste en stabielste signaal geeft.
Normaliter zoek ik uit interesse vaak mee, maarja het is Kerstavond nu dus ik ga me nu liever met andere dingen amuseren. Wink
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 07-07-2016
Ubee modem gebruiken als router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 17 03-06-2016
Router: Sitecom WLR-5002 (AC750) Software vragen : 4 07-03-2016
Advertentie