obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
storingen op tv
Jan1967
Ik heb bij digtale televisie regelmatig last van blokjes in het beeld, op alle zenders. Ber van de meeste zenders is 100, van een aantal zenders is dat veel lager. Als ik de tv met een korte kabelkeur-kabel rechtstreeks aansluit op het Ziggokastje in de meterkast, krijg ik dezelfde storingen. Klopt het dat de storing dan bij Ziggo ligt? De bekabeling in huis is aangelegd en aangesloten door een installatiebedrijf, maar de storing is er dus al bij het aansluitpunt van Ziggo. Ik heb Ziggo gemaild, maar ik krijg een standaardantwoord dat ik alles moet nalopen, maar dat heb ik dus al gedaan. Klopt het dat het probleem bij Ziggo moet liggen, of heb ik iets over het hoofd gezien?
 
Zippo
Het probleem kan bij Ziggo in de wijk/straatkast zitten. Je kan om een monteur vragen, maar als het probleem bij je zelf zit dan zijn er kosten aan verbonden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Matty
Als je met 2 verschillende kabels met 2 verschillende tv's rechtstreeks op het aop hebt getest kun je vrijwel zeker stellen dat het probleem niet bij jezelf ligt en dan kun je rustig een monteur laten komen.

en die zal het dan ook echt wel oplossen Smile

fijne jaarwisseling !!
 
Jan1967
Dank je wel. De tweede tv kan ik nog doen. Dan zal ik Ziggo bellen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storingen op tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
AL 2 dagen geen internet en al meerder storingen sinds ik klant ben van Ziggo in 10 weken. Klacht over Ziggo : 2 25-11-2019
Storingen Klacht over Ziggo : 13 08-11-2017
Storingen bij Replay tv Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 01-01-2017
Humax IR-FOX C Storingen na update Ziggo nieuws : 1 31-07-2012
Hebben storingen op andere diensten invloed op internet verbinding ? Storing : 4 26-04-2012
Advertentie