obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Onderwerp afdrukken
instellen incredimail
johan11941
Hallo ik heb het onderwerp hier over gelezen maar is al een oud onderwerp, maar ik kom er ook niet uit, ik heb hem io imapt gezet en gedaan wata er in dit forum staat maar ik krijg mijn mail via postvak alleen op mijn ipad binnen maar niet op mijn pc, hoe kan ik dit oplossen dat ik imap er op krijg pop werkt wel goed maar ik kan geen verbinding maken met incredimail, en waarschijnlijk wel met imap.
 
Black Tiger
Feitelijk moet je het zo kunnen instellen:
internet/e-mail/serverinstellingen (klik).

Moet je even zien of je verbinding krijgt, zou wel moeten lukken.
Incredimail... hmmz... Probeer anders eens Mozilla Thunderbird. Die stelt imap ook vrijwel automatisch voor je in met een beetje geluk.
Greetings, Black Tiger
 
johan11941
Bedankt voor je reactie, ik weet dat het een moeilijke is, ik heb al jaren en heb ook een paar licentie maar door W 10 en waarschijnlijk een nieuwe beheerder kom ik er niet meer in , en denk door de pop , vandaar dat ik dat wil proberen met imap, want als ik me aanmeld dan krijg ik een error meldeng met 4320 dat hij geen verbinding met de server kan maken.
 
Black Tiger
Error 4320 is een fout van Incredimail, dat kan met vanalles te maken hebben maar vermoedelijk niet met de email server of de verbinding.
Het zou zomaar eens kunnen zjin dat er iets mis is gegaan met de upgrade van Windows 10 of als 't een nieuw systeem is, met de installatie van Incredimail.

Er is ook een kans dat het malware is, moeilijk te zeggen dus.
Misschien het beste om eerst te proberen Incrediamail eens opnieuw te installeren als je hem wilt blijven gebruiken.
Greetings, Black Tiger
 
Justin23
Dit zijn mijn instellingen zoals het bij mij werkt.
hvtf2s
106y8uv
9itdt5
 
johan11941
Bedankt, moet de smttp poort op 587 staan er wordt zoveel verschillende poort instellingen gegeven ik had er al diversen geprobeerd maar. het kwam wel binnen op mijn iPAD post vak maar niet op mijn PC, maar ik ga het op mieuw proberen met deze instellingen
 
johan11941
Alles is opgelost, ik krijg al mijn mails binnen na wat vinkje veranderen istellingen bij de server instelling werkt hij nu perfect en krijg al mijn post binnen zowel op mijn PC en op mijn iPAD.
bedankt voor de goede meedenken, maar het is opgelost.
 
Justin23

Quote

johan1276 schreef:

Alles is opgelost, ik krijg al mijn mails binnen na wat vinkje veranderen istellingen bij de server instelling werkt hij nu perfect en krijg al mijn post binnen zowel op mijn PC en op mijn iPAD.
bedankt voor de goede meedenken, maar het is opgelost.


Graag gedaan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'instellen incredimail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo AP als gastaccount instellen WiFi, draadloos netwerk : 1 07-07-2016
instellen emailprogramma INCREDIMAIL Algemene computer en software vragen. : 37 23-01-2016
Engenius instellen op ziggomodem WiFi, draadloos netwerk : 9 23-12-2015
submask 255.255.0.0 instellen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 12 21-08-2015
Andere DNS servers instellen als er een DDos aanval of storing is bij Ziggo Instellingen software : 9 20-08-2015
Advertentie