obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Geen geluid op TV bij aanzetten mediabox
TheoD
Ik zit qua onderwerp hier misschien niet goed maar kwam dit probleem nergens tegen. Wanneer ik 's-morgens de tv en mediabox aanzet krijg ik bijna nooit direct geluid, wel wanneer ik de mediabox opnieuw aan en uit zet. Eerst tv aanzetten of eerst de box aanzetten maakt allemaal niets uit. Rest van de dag gaat het (tot nu toe) wel goed. Iemand een idee ?
 
Black Tiger
Maakt het ook niet uit als je wat langer wacht, dus eerst de TV aan, dan even wachten en dan de Mediabox?
Als dat niet helpt zou ik eens kijken of een andere HDMI kabel helpt of een andere HDMI aansluiting op de TV.
Greetings, Black Tiger
 
TheoD
Langer wachten ook geprobeerd, maakt niets uit. Kan nog wel een andere HDMI aansluiting proberen. Vind trouwens zowiezo dat de mediabox erg traag reageert bijv. op de programmagids en op het signaal van de afstandsbediening.
 
Black Tiger
Oh is dat de Horizon box? Daar ben ik nog niet zo in thuis. Misschien helpt een factory reset?
Greetings, Black Tiger
 
TheoD
Ja inderdaad de Horizon box, sorry had ik niet vermeld. Maar zal de komende dagen het een en ander uit proberen. Reset ook al eens gedaan. Bedankt voor je reactie!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen geluid op TV bij aanzetten mediabox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Aansluiten oude tv op mediabox next Algemeen : 3 27-09-2022
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Mediabox XL verbruikt in stand-by modus bijna tien keer zoveel stroom Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 21-03-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Advertentie