obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
storing bij Ziggo Meel servers
SWL-Rolf
Zijn er storing bekend bij Ziggo E-mail servers? zovel bij in en uitgaande Server's? ik heb begrepen dat dit pakweg tot (02-02-2016) 23 uur zou duren!
 
SWL-Rolf
Storing van de Email servers is verholpen om 23.30 op 02--2-2016!
 
Black Tiger
Voor velen werd het later, eerst werd nog de verwachte oplossingstijd omgezet van 22.30 naar 01.30 uur.
Ziggo meldt op de eigen website dat de problemen woensdagochtend om 05.45 waren verholpen.

Inmiddels is er sinds vanmiddag een storing met Mijn Ziggo gaande waarbij mensen geen wachtwoord kunnen resetten en geen nieuw account kunnen maken.
Greetings, Black Tiger
 
SWL-Rolf
Oh, afgelopen nacht werkte het weer normaal, na 2.30 uur pas zowel op me smartphone en tablet, ik log nooit in via de site's binnen!
 
Black Tiger
Ja klopt, ik kreeg de eerste mail ook weer binnen na 02.30 uur. Wat er dan nog niet helemaal lekker is geweest tot het tijdstip wat door Ziggo is aangegeven weet ik ook niet. Maar 02.30 is toch al een heel eind later dan 23.30, toch? Wink
Anyway, goed dat de storing weer opgelost is.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing bij Ziggo Meel servers', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie