obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Ziggo verhoogt snelheid 120Mbit/s-abonnementen naar 150Mbit/s
Justin23
Dat heb ik weer heb ik net mijn abonnement verhoogt naar 200Mbit.

http://tweakers.net/nieuws/107841/zig...bit-s.html
Gewijzigd door Justin23 op 03-02-2016 13:00
 
Bitfreak
Zijn er al mensen die de nieuwe snelheid hebben?.
 
koekmonster
Hallo Bitfreak,
Staat op de site per 1 April.
 
Black Tiger
Dat is bekend, maar over het algemeen worden die snelheden al eerder gefaseerd uitgerold, is elke keer al zo geweest.
Op Tweakers waren er volgens mij al mensen die de snelheid hadden. Het is dus niet zo dat op 1 april iedereen dat tegelijkertijd krijgt.

Vandaar dus de vraag van Bitfreak wie de nieuwe snelheid al heeft.
Kwestie van het modem een herstart geven en daarna meten of het al sneller is.Wink
Greetings, Black Tiger
 
collinneke
Gechecked maar nog steeds 120 mbit/s
 
Black Tiger
Hier eergisteren na controle ook nog niets.
Greetings, Black Tiger
 
kezeltje
ook hier (nog) niet.
Is een restart van het modem nodig?
of gaat het automatisch?

grtn,
jAn
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
Black Tiger
Er is een herstart van het modem nodig.
Greetings, Black Tiger
 
briolet
Ik had al een paar dagen een trage verbinding op mijn laptop. Ik dacht dat het aan de Wifi lag, maar ik meet net op een bedrade computer:

5165897911

Op mijn interne netwerk had ik echter ook trage verbindingen, dus heb ik mijn Airport (4th generation) maar eens herstart. Probleem opgelost. Het ligt dus niet altijd aan Ziggo.

Maar ik heb nog geen 150 Mbps. (Na herstarten van de Ubee)

NB ik mis eigenlijk een 'herstart" optie in de Ubee. Mijn airport kon ik van achter de PC herstarten, voor de Ubee moest ik er fysiek naar toe lopen. De Ubee herstarten op afstand kan wel door de settings te bewaren en dan weer in te laden, maar een simpele optie om te herstarten was intuïtiever geweest.
 
Black Tiger
Heeft de Ubee dat niet? Vreemd. De Cisco heeft dat wel, inderdaad een stuk makkelijker.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo verhoogt snelheid 120Mbit/s-abonnementen naar 150Mbit/s', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Advertentie